0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Рівні творчості (ID:575520)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 11
Рік виконання: 2019
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
1. Вступ ................................................................................................................. 3 2. Сутність творчої діяльності ........................................................................ 3-5 3. Види творчості, їх особливості ................................................................... 5-9 4. Творчість як розв’язування творчих задач. Рівні творчості .................. 9-10 5. Висновки ........................................................................................................ 10 6. Список використаних джерел ...................................................................... 11
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ «Творчість – це діяльність, яка народжує щось якісно нове і характеризується неповторністю, оригінальністю і суспільно-історичною унікальністю». При всій зрозумілості цього визначення сама творчість як реальне явище настільки складна, що одразу знову виникають закономірно питання. Творча діяльність породжує якісно нове і цінне для кого – для людини чи суспільства? Якщо зрозуміло, що створення раніше нікому не відомої, принципово нової дидактичної системи навчання, яка дозволяє досягти високих результатів. – це творчий акт, та чи можна назвати таким метод, прийом, відкритої для себе вчителем, вдале розв’язання педагогічної задачі, ситуації, якщо все це описано у книгах, проте було невідоме цьому вчителеві? Творчість — це завжди творення, тобто побудова нового і оригінального, нестандартне бачення у звичайному нових можливостей його функціонування або включення його як частини у нову систему, можливість продукувати значну кількість ідей. Що стосується творчих можливостей дітей, то вони реалізуються в різних видах їх діяльності, а саме: в грі, навчанні, спілкуванні, трудовій діяльності. Так, граючись, дитина створює у своїй уяві певні «продукти», реалізує бажану задумку, продукує багато ідей. Вона почувається вільно і не скута досвідом, знаннями, не обмежена заборонами, які не дозволяють їй вільно розпоряджатися предметами, матеріалами тощо. Через такий ігровий тренінг творчості проходить кожна дитина, і він їй необхідний, адже саме в ігровій діяльності дитина навчається бачити не лише стандартні способи використання тих чи інших предметів. Так, кубики — це цегла для будування будинку, гаража, з них можна зробити машину, вони можуть перевтілитися на паркан, колодязь, потяг, літак — у що завгодно. Отже, дитяча творчість, хоча й не дає об'єктивно значущих продуктів, але за своєю психологічною сутністю, перебігом і суб'єктивним переживанням не відрізняється від «дорослої» творчості.