0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ФОРМУВАННЯ ДРУЖНІХ СТОСУНКІВ МІЖ ДІТЬМИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ (ID:580641)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 31
Рік виконання: 2018
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………………………….3 РОЗДІЛ 1. ФОРМУВАННЯ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ДРУЖНІХ СТОСУНКІВ 1.1. Поняття дружніх стосунків молодших школярів у зарубіжній та вітчизняній літературі…………………………………………………… 1.2. Сутність понять «спілкування», «дружба», «дружні стосунки»…………… 1.3. Обгрунтування структури формування дружніх стосунків між дітьми молодшого шкільного віку…………………………………………………….. Висновки до розділу 1……………………………………………………….. РОЗДІЛ 2. ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ДРУЖНІХ ВІДНОСИН МІЖ ДІТЬМИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 2.1. Дидактичні умови формування дружніх відносин між дітьми молодшого шкільного віку……………………………………………………………….. 2.2. Методичні поради вчителям початкової школи щодо формування дружніх стосунків між дітьми молодшого шкільного віку…………………………… Висновки до розділу 2……………………………………………………….. ВИСНОВКИ……………………………………………………………………. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………… ДОДАТКИ………………………………………………………………………
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. В удосконаленні процесу виховання особливе місце посідає питання формування особистості дитини, а саме її моральної складової. Найбільше можливостей для вирішення цього завдання створюється в колективі. Тому проблема дружніх стосунків дітей молодшого шкільного віку у педагогіці є однією з тих, актуальність якої не втрачається з часом. Питання про специфічні особливості дружніх відносин, про механізми їх формування та розвитку завжди цікавили дослідників. Доказом цьому є численні педагогічні та психологічні дослідження, автори яких: А.С. Макаренко, І.С. Кон, В.О. Сухомлинський, Ф. Альбероні, Г.М. Бреслав, Кондратьєва С.В., Коломінський Я.Л., М.В. Антропова, Гозман Л.Я., Савченко О.Я., А.В. Мудрик та багато інших.