0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості розвитку комунікативної компетентності студентів-психологів (ID:582329)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 52
Рік виконання: 2019
Вартість: 1200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП (с. 3) РОЗДІЛ І. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ (с. 6) 1.1 Основні підходи до визначення комунікативної компетентності особистості. (c. 6) 1.2 Структура та функції комунікативної компетентності (c. 8) 1.3 Особливості формування комунікативної компетентності студентів- психологів (c. 14) РОЗДІЛ ІІ. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ МОТИВАЦІЙНОЇ СФЕРИ ОСОБИСТОСТІ (c. 17) 2.1 Методики емпіричного дослідження (c. 17) 2.2 Аналіз результатів дослідження (c. 17) 2.3 Методи та засоби формування розвитку комунікативної компетентності студентів-психологів (c. 28) ВИСНОВОК (c. 31) СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ (c. 33) ДОДАТКИ (c. 36)
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми дослідження. Формування професійної компетентності майбутнього фахівця є одним із головних завдань сучасної вищої освіти в Україні. Саме під час навчання у ВНЗ відбувається первинне «освоєння» професії, визначаються життєва та світоглядна позиції особистості, вивчаються способи взаємодії, форми поведінки і спілкування. Сформовані професійні навички студента мають відповідати вимогам сьогодення. Досягнення цієї мети є визначальним в професії психолога, в його діяльності, одним із головних елементів якої є вміння спілкуватись як із колегами, так і з клієнтами. Щоб досягти бажаного результату, психолог повинен мати певні знання, уміння та навички професійного спілкування, за допомогою яких формується одна з найважливіших якостей його особистості як професіонала – комунікативна компетентність. Від рівня розвитку комунікативних здібностей залежить результативність праці психолога, а тому вони є запорукою її ефективності. Розвиток комунікативної компетентності займає особливе місце в підготовці майбутніх психологів. Оскільки професія практичного психолога відноситься до соціономічних видів праці, де спілкування супроводжує трудову діяльність, вона перетворюється у професійно значущу, суттєву сторону. Всі основні види  роботи практичних психологів  (психодіагностика, психологічне консультування, психокорекція, профілактика, сприяння формуванню особистості дитини, розвитку її здібностей, просвітницька  діяльність тощо) здійснюються через організацію спілкування з учнями, студентами та дорослими. ...