ДОСЛІДЖЕННЯ РЕФЛЕКСІЇ ТРИГЕРІВ ГНІВУ В ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ (ID:593575)
Зміст
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ГНІВУ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ
1.1. Підходи до вивчення гніву у вітчизняній та зарубіжній психології
1.2. Особливості виникнення гніву у підлітковому віці
Висновки до 1 розділу
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИ ТА МЕТОДИКА ОРГАНІЗАЦІЇ ДОСЛІДЖЕННЯ
2.1. Методичні підходи до організації дослідження гніву в підлітковому віці
2.2 Методи та організація дослідження
Висновки до 2 розділу
РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ТА ІНТЕРПРЕТАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ДОСЛІДЖЕННЯ РЕФЛЕКСІЇ ТРИГЕРІВ ГНІВУ В ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ
3.1. Особливості рефлексії тригерів гніву у дівчат
3.2. Особливості рефлексії тригерів гніву у хлопців 21
Висновки до 3 розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
Зразок роботи
Об᾿єкт дослідження: гнів у підлітковому віці.
Предмет дослідження: особливості рефлексії тригерів гніву у підлітковому віці.
Мета дослідження: проаналізувати особливості рефлексії тригерів гніву у підлітковому віці.
Гіпотеза дослідження: найбільш тригеруючим фактором гніву для дівчат є загроза їх незалежності, самооцінці та самоповазі; тригеруючим фактором гніву для хлопців є загроза контролю з боку дорослих.
Для досягнення мети дocлiджeння тa пepeвipки гіпотези було поставлено тaкi зaвдaння:
1. Визначити основні теоретичні підходи до вивчення проблеми гніву у підлітковому віці.
2. Проаналізувати особливості рефлексії тригерів гніву у підлітковому віці.
Методологічними та теоретичними основами дослідження стали основні положення про розвиток особистості у підлітковому віці (В.Дружинін, Л.Виготський, Д.Ельконіна А. Маслоу, Е. Шостром, Г. Костюк, В. Мясищева, О. Леонтьєва, Ж. Піаже, Д. Фельдштейн); основні теоретико-методологічні положення про розвиток та виникнення емоцій (Б. Ананьєва, Л.Божович, Є.Ільїн, К. Ізард) та методологічні підходи до вивчення тригерів гніву (Е. Лютенберг, Дж. Ліптак).
Методи та організація дослідження: аналіз та узагальнення наукових літературних джерел; для отримання даних було проведено дослідження з використанням Шкали тригерів підліткового гніву (Е. Лютенберг, Дж. Ліптак).
Дослідження проводилося впродовж 2021-2022 навчального року. Загальна вибірка складала 30 осіб – учнів 9 класу від 14 до 15 років.
Надійність і вірогідність дослідження: забезпечувалися узгодженістю між теоретичним аналізом проблеми та підходами до її дослідження, використанням методів до вивчення особистості, які відповідають меті та завданням дослідження, поєднанням кількісного та якісного аналізу.
Наукова новизна та теоретичне значення дослідження:
- розширено теоретичні уявлення про проблему гніву в підлітковому віці;
- уточнено теоретичний зміст понять «гнів», «рефсексія», «тригери гніву», «емоції», «агресія», «агресивність», «емоційний інтелект».
- встановлено, що для дівчат тригерами гніву являються ситуації загрози їх самооцінки; тригеруючими факторами для хлопців являється загроза особистості та власності, контролю з боку дорослих.
Практичне значення: отримані результати дослідження можуть бути використані в корекційній роботі з підлітками та просвітницькій діяльності психолога для батьків та вчителів.
Апробація роботи: основний зміст дослідження відображено в 1 публікації (подана до друку).
Структура та обсяг курсової роботи. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та літератури (32 найменування) та 1 додаток. Основний зміст роботи викладено на 24 сторінках (загальний обсяг роботи –29 сторінок). У роботі міститься рисунки.
Інші роботи з даної категорії: