0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Проблема булінгу у підлітковому віці (ID:593576)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 39
Рік виконання: 2022
Вартість: 350
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………..…………………..3-5 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОФІЛАКТИКИ БУЛЛІНГУ У ПІДЛІТКІВ У ШКОЛІ…………………………………..…………………….6 1.1 Аналіз поняття «булінг» у науковій літературі……..…………………..6-11 1.2 Причини булінгу у підлітків………………………………….…………12-17 1.3 Методи, форми, прийоми профілактики буллінгу у підлітків у школі…………………………………………………………………………18-21 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОФІЛАКТИКИ БУЛЛІНГУ У ПІДЛІТКОВОМУ СЕРЕДОВИЩІ ШКОЛИ………………………………22 2.1 Організація та методи дослідження……………………………………22-25 2.2 Програма профілактики булінгу у підлітковому середовищі школи...26-29 2.3 Аналіз результатів дослідження……………………………………….30-34 ВИСНОВОК……………………………………………………………….35-36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ………………………….37-39
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Мета дослідження: теоретично обґрунтувати, підібрати та апробувати програму профілактики булінгу у підлітковому віці. Завдання дослідження: • Розглянути теоретичні підходи до поняття булінг. • Виявити причини прояву булінгу серед підлітків. • Визначити методи, форми та прийоми профілактики булінгу у підлітків у школі. • Провести діагностику психологічного клімату класу на виявлення існування у класі проблеми булінгу. • Підібрати та апробувати програму профілактики булінгу серед підлітків. • Проаналізувати та інтерпретувати отримані дані. Об'єкт дослідження: підлітковий булінг. Предмет дослідження: програма профілактики булінгу у підлітковому віці. Методологія та методики дослідження: 1. Теоретичний аналіз літератури. 2. Соціометрія (Морено). 3. Опитувальник з булінгу (оцінка себе). 4. Тест агресивності (Опитувач Л.Г. Почебут). 5. Статистичний метод обробки емпіричних даних (Т-критерій Вілкоксону). Теоретико-методологічною основою дослідження є аналіз основних понять «булінгу» (Д.Лейн, О.Л. Глазман, І.С. Кон), аналіз причин булінгу серед підлітків та особливостей учасників булінгу підліткового віку на основі вікових особливостей (Ю.Л. Макарова, В. Р. Петросянц). Структура роботи: робота складається зі вступу, двох розділів, висновків та списку використаної літератури.