0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Вольові якості сучасної студенської молоді з різним рівнем успішності в навчанні (ID:611117)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 27
Рік виконання: 2022
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ПЛАН ВСТУП РОЗДІЛ 1. ВОЛЯ І ВОЛЬОВА САМОРЕГУЛЯЦІЯ СУЧАСНОЇ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ 1.1. Воля, вольові якості та основні чинники, які впливають на рівень їх прояву у студентської молоді. 1.2. Явище вольової саморегуляції як особливе місце у процесі вольового акту. РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВУ ВОЛЬОВИХ ЯКОСТЕЙ ТА МЕТОДИКА ЇХ ФОРМУВАННЯ В СУЧАСНОЇ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ 2.1. Особливість сформованості вольових якостей в сучасної студентської молоді. 2.2. Mотиви, які позитивно діють на формування вольових якостей студента у процесі навчання. ВИСНОВОК СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП У сучасному світі все частіше постає питання виховання розвиненої, культурної, успішної та мотивованої людини. Аналіз останніх досліджень і публікацій. Дослідження вольових якостей сучасної студентської молоді відіграє важливу роль для формування успішного суспільства. Практичні та теоретико-методологічні засади вольової саморегуляції активно досліджувалися такими вченими як А. Бандура, К. Барбаранеллі, Р. Шварцер, Б. Зіммерман, Д. Шанка, Дж. Капрара, Т. Гордєєва, Д. Леонтьєв, Дж. Меддукс, Ф. Паджарес, К. Пастореллі, Д. Сервон, М. Єрусалем, Т. Скрипкіна, М. Гайдар, Р. Кричевський та багатьма іншими. Освіта в житті суспільства є пріоритетною сферою та грає важливу роль у формуванні та розвитку людини. «Освіта – це цілеспрямований процес та результат придбання систематизованих знань, навичок та умінь, продукт формування розуму, характеру та почуттів, світогляду та духовності людини. Відповідно до педагогічних джерел, освіта це постійно регульований суспільний процес передачі соціально прийнятного досвіду від старшого покоління молодому поколінню». Питання про систему цінностей сучасної освіти зачіпає особистісні ідеали кожної людини. Отримуючи певну інформацію, ми повинні визнати, що система цінностей, яка зародилася розумом володіє практичної силою, і вона вдосконалює вчинки людей. Тому актуальність даної проблеми тільки зростає з кожним днем через, що і потребує більш детального та системного аналізу. Станом на сьогодні розвиток нашої держави вносить суттєві зміни до сьогодення, які, у свою чергу, потребують подальшого пошуку шляхів підвищення ефективності виховання студентської молоді. У зв’язку з цим зростає потреба в удосконаленні здібностей та особистісних якостей студентів, формуванні у них здатності до дій та вчинків на основі свідомих спонукань як вищих регуляторів поведінки людини, що традиційно співвідносяться з вольовими процесами.