0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Булінг у студентських групах (ID:627638)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 36
Рік виконання: 2022
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ І ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВЗАЄМОВІДНОСИН СТУДЕНТІВ ТА ПРОЯВИ БУЛІНГУ 1.1Соціально-психологічні особливості боулінгу 1.2 Булінг як соціально-психологічне явище у студентських групах РОЗДІЛ ІІ ДІАГНОСТИКА БУЛІНГУ ТА ПРОФІЛАКТИКА ВЗАКЛАДАХ ОСВІТИ 2.1Методи діагностики боулінгу в студентських групах 2.2 Протидія боулінгу в закладі освіти,системний підхід ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ. Останнім часом серед молоді в міжособистісних стосунках спостерігається багато негативних явищ (конфлікт, агресія, жорстокість), які починають проявлятися в школі і продовжується в студенстві. Поведінка студентів, пов’язана з насильством, називалася знущанням, переслідуванням, залякуванням. У зарубіжній психології такі явища називаються булінгом. Незважаючи на особливу важливість, проблема булінгу у вітчизняній психологічній літературі практично не вирішується і вимагає подальших досліджень. І тому він підпорядковується собі. Така поведінка часто повторюється і є звичним явищем. Зазвичай він спрямований проти людини («жертви»), яка свідомо слабша (психологічно чи фізично), ніж особа, яка зазнає домагань («винуватець», «агресор»). Причини такої поведінки – відмінності в групі, расі, релігії, статі, статевій орієнтації, зовнішньому вигляді, здібностях. Якщо переслідування здійснюється групою, це називається мобінгом. Насильство може статися між дітьми або вчителями стосовно студентів у навчальних закладах. Перші публікації про шкільний знущання з’явились давно, в 1905 р. К. Дюкс опублікував свою роботу з цього питання, але перші систематичні дослідження знущань належать серед інших скандинавським вчених: Д. Ольвеус, А. Пікассо, Е. Роланд, П. Гейнеман. На сьогодні Д. Ольвеус залишається найавторитетнішим дослідником проблеми знущань. Пізніше це викликало інтерес Великобританії. Серед британських вчених слід згадати Д. Лейна, Е. Мунте, В. Ортона, Д. Таттума. У США особливу увагу проти залякування почали виявляти на початку 1990-х рр. Р. Каталано, Т. Харачі, Л. Хокінс [9, с. 160]. Цю проблему також вивчали вчені І. Бердишев, М. Бутовська, І. Кон, Є. Луценко, М. Нечаєва, К. Ткачук та ін. Незважаючи на досі недостатньо розвинений розгляд питання булінгу в українській психологічній науці, наразі інтерес до цієї проблеми активно зростає. Об’єкт дослідження: булінг як проблема сучасного розвитку молоді. Предмет дослідження: вплив булінгу на підлітків. Мета дослідження: виявити основні принципи прояву булінгу в підлітковому віці, та його психологічний вплив. Завдання дослідження: - дослідити основні види булінгу; - визначити основні типи булінгу серед студентів; - дослідити основі причини булінгу, та що спонукає дітей залякувати однолітків; - визначити основні шляхи подолання боулінгу.