0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Виховна позиція викладача в педагогічній комунікативній взаємодії: розуміння, визнання і прийняття студента (ID:665470)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 19
Рік виконання: 2022
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………….………………….…3 РОЗДІЛ 1. РОЗУМІННЯ, ВИЗНАННЯ ТА ПРИЙНЯТТЯ СТУДЕНТА В КОНТЕКСТІ ВИХОВНОЇ ПОЗИЦІЇ ВИКЛАДАЧА В ПЕДАГОГІЧНІЙ КОМУНІКАТИВНІЙ ВЗАЄМОДІЇ…..…………..…………...………..………..5 1.1 Загальні засади дослідження проблем злочинності неповнолітніх….5 1.2.Педагогічна позиція викладача: розуміння, визнання та прийняття студента…………….……………………………………...……...………..….......9 ВИСНОВКИ……………………………………………….……………………..17 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ……………….…………………..19
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Нині існує вкрай актуальна проблема покращення якості вищої освіти в Україні, оскільки з огляду на кризовий стан економіки країна має залучити до боротьби з його наслідками найкращі інтелектуальні сили суспільства – випускників університетів. Виховання студентів – один із головних складників педагогіки вищої школи, тому серед іншого система виховної роботи у вищому навчальному закладі має забезпечувати найсприятливіші психолого-педагогічні умови для вільного самовизначення та самоутвердження кожного студента, реалізації ним своїх потреб, нахилів і можливостей. Цілеспрямований виховний вплив на розвиток особистості майбутнього спеціаліста в Україні має важливе значення. Існує потреба в гуманізації всіх сфер суспільного життя, яка детермінує значно більші вимоги до виховних аспектів освітнього процесу у вищих навчальних закладах. На сьогодні викладач вищої школи в Україні виступає не тільки як «передавач» навчально-професійних знань. Зазначимо: для того, щоб навчання було виховним, воно має бути переконливим, для цього потрібно не просто передавати знання, а й підтверджувати їх фактами, прикладами, зіставляти альтернативні підходи. Доступність будь-якого матеріалу й економія часу на його опрацювання надає майбутнім соціальним педагогам більші можливості для самоосвіти, духовного й культурного розвитку.