Зразок роботи
1 слайд
Вступ
Управління вимагає не тільки загальних знань менеджера але й велику кількість знань психології. Так, вміле спілкування, використання дієвих та малопомітних форм та засобів впливу, використання різних типів влади, з врахуванням ситуації, – все це дуже потрібно вміти використовувати сучасним керівникам на будь-якому рівні управління тощо.
Без знання головних засад психології управління важко говорити про успішну організацію та управління навіть найменшою фірмою чи підприємством. Для того, щоб ефективно виконувати свої обов’язки, менеджер має спланувати роботу об’єкта управління, організувати її, розподіливши завдання між безпосередніми виконавцями і забезпечивши їх необхідними ресурсами, зацікавити працівників у якісному виконанні дорученої роботи, проконтролювати результати, яких вони досягли і, за необхідності, внести ті чи інші корективи у їх дії.
2 слайд
Управлінський вплив – різновид сугестії (це прямий вплив на рішення, судження, поведінку інших), навіювання. Його метою є спонукання іншого зробити щось, стимулювання, створення установки, керування мотивами. Вплив на співтовариство людей означає, що усталені в них зразки поведінки повинні змінитися. Найчастіше як комунікативно-управлінський вплив використовується розпорядження, домовленості погрози і прохання.
3 слайд
Під механізмом психологічного впливу слід розуміти процедуру вибору того чи іншого методу і варіанту поведінки та процес проходження впливаючого стимулу від суб’єкта до об’єкта і зворотного зв’язку між ними.
Його структура складається з таких чинників: 1) особливості особистості — достатня розвиненість пізнавальної, емоційної та вольової сфери; здатність діагностувати індивідуальні особливості та емоційний стан партнера по спілкуванню; знання і вміння вибирати необхідний метод впливу та грамотно його застосовувати; 2) специфіка об’єкта впливу як конкретної соціальної одиниці — особливості мотивації, наявність інтелектуально-пізнавальних передумов для здійснення своїх прагнень, емоційно-вольові якості, знання та використання сталих стереотипів поведінки;