0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Самостійна робота Концептуальні засади процесу соціалізації особистості (ID:740010)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 13
Рік виконання: 2023
Вартість: 160
Купити цю роботу
Зміст
1. Розробити структурно-логічну схему «Фактори, агенти, механізми соціалізації» (НА ПРИКЛАДІ ОДНІЄЇ З ВІКОВИХ ГРУП) 2. Скласти схему власного мікросоціуму. Сформулювати проблеми, що вимагають соціально-педагогічного вирішення. 3. Заповнити картку для самоперевірки рівня засвоєння понятійно-категорійного апарату теми. 4,5. Заповнити таблиці
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
На мою думку, головною проблемою в моєму житті, котра потребує соціально-педагогічної підтримки є власне прагнення до самореалізації та дезадаптації в дорослому житті. Наразі я знаходжусь в молодому віці, коли після закінчення школи в мене не вибудувалася повноцінна картина власного майбутнього, не сформувалося стійке оточення та фундаментальні інтереси. Зважаючи на те, що я досить мало спілкуюсь зі своїм університетським оточенням моя проблема може з часом стати ще глибшою та привести соціальної дезадаптації. Досліджуючи це питання, я визначила, що існує ряд психологічних факторів, котрі прямо впливають на адаптацію в дорослому житті та університетському середовищі зокрема: - Індивідульно-психологічні особливості особистості (темперамент, характер), які можуть сприяти адаптації студента в начальному закладі в процесі навчання за обраною спеціальність. - Рівень самооцінки особистості. Якщо студент має занижену (або навпаки неадекватно завищену самооцінку), це може заважати встановленню нормальних взаємовідносин між членами групи, відповідно, посилюючи процес дезадаптації. - Рівень тривожності. Високий показник рівня тривожності може заважати студенту проявляти себе (свої вміння, знання, навички) в групі, що може порушувати процес адаптації. - Спрямованість особистості. Успішна адаптація залежить від особистих інтересів, потреб та цінностей студента. Тобто, наскільки студенту цікавий матеріал, який викладається на заняттях, чи співпадають пізнавальні потреби студента з пропонованими університетом дисциплінами.