0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Гендерні особливості агресивності у студентському середовищі (ID:754085)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 45
Рік виконання: 2022
Вартість: 1500
Купити цю роботу
Зміст
Вступ...3 1 Теоретичний аналіз проблеми гендерних особливостей агресивного стану у студентів...5 1.1. Агресія як відносно стійка риса особистості...5 1.2. Види агресії...7 1.3. Причини виникнення агресії...10 2 Дослідження гендерних особливостей агресивного стану у студентів...15 2.1. Організація та методики проведення дослідження...15 2.2. Результати дослідження...17 2.3. Рекомендації...25 Висновки...30 Список літератури...32 Додатки...35
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Невизначена та напружена соціальна, економічна та екологічна обстава, що склалася в даний період часу, сприяє зростанню агресивних проявів, особливо в молодіжному середовищі, як на індивідуальному рівні, так і на рівні групи. Ситуація зростання агресивної поведінки юнаків впливає на суспільство в цілому і викликає занепокоєння і тривогу у педагогів, батьків. Тому можна з упевненістю сказати, що проблема агресії у молодіжному середовищі є однією з найзлободенніших як у нашій країні, так і за кордоном. У соціально-психологічних дослідженнях агресивності традиційно приділяється увага вивченню природи її виникнення, специфіки її прояву в різному віці, гендерних відмінностей в агресивній поведінці, відмінностей в прояві агресії в залежності від ситуаційних чинників, соціальних умов, що впливають на виникнення агресивності. Отже, актуальність даної проблеми безперечна, оскільки надмірна агресивність у молодіжному середовищі призводить до порушень громадського порядку, провокуючи соціальну нестабільність суспільства. Дана проблема є предметом теоретичного вивчення в роботах вітчизняних, та російських вчених. Серед найцікавіших досліджень можна виділити роботи Р. Берона [6], А.О. Реана [22], І.О. Фурманова [26] та ін., у яких досліджувались причини та прояви агресивності, а також розроблялись методи їх профілактики та корекції. Тематикою емоційної сфери займалися: О.Г. Романовський, І.Є. Штученко, А.Є. Книш [29; 30]. Об'єкт дослідження: емоційна сфера особистості. Предмет дослідження: гендерні особливості агресивної поведінки у студентів залежно від статевої приналежності. Метою даної роботи є: теоретичне та емпіричне дослідження виразності агресивності у студентів. Гіпотеза - існують значущі відмінності у виразності агресивної поведінки у жіночої статі та чоловічої статі. Завдання дослідження: 1) Провести теоретичний аналіз літератури з теми дослідження. 2) Проаналізувати причини та поширені форми агресивної поведінки студентів. 3) Підібрати психодіагностичні методики та дослідити особливості агресивної поведінки. 4) Розробити методичні рекомендації щодо зниження рівня агресивності серед молоді. Вибірка студентів для проведення дослідження склала 30 осіб віком від 20 до 22 років, серед яких хлопців було 13 осіб, а дівчат 17. У дослідженні взяли участь студенти другого курсу Національного технічного університету "ХПІ". Для виявлення виразності агресивності були використані методики: 1) методика діагностики агресивності (Опитувальник А. Басса - А. Дарки); 2) опитувальник "Особистісна агресивність та конфліктність" (Є.П. Ільїна - П.А. Ковальова); 3) методика діагностики агресивності (Опитувальник Л.Г. Почебута). Для підтвердження гіпотези у даному дослідженні було використано статистичний критерій Мана-Уітні, який використовується для оцінки відмінностей між двома незалежними вибірками за рівнем якої-небудь ознаки, виміряною кількістю.