0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Молодіжні субкультури (ID:831680)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 24
Рік виконання: 2023
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………………………….……3 1. Загальні поняття та ознаки молодіжних субкультур……………………….……..4 2. Історія виникнення молодіжних субкультур…………………...………………….6 3. Класифікація молодіжних субкультур………………………………..……………9 4. Найбільш відомі субкультури…………………………………………………..…10 5. Українська молодіжна субкультура ………………………………………..……..19 6. Причини та мотиви вступу молоді до субкультур……………………………….20 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………………….24
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність даної теми полягає в тому, що юнацькі субкультури стали одним з істотних факторів соціалізації сучасних підлітків. Дані соціологічних досліджень підтверджують, що значна частина учнів старших класів ідентифікує себе з тією чи іншою субкультурою, і певну кількість старших школярів відчуває на собі її відчутний вплив. У той же час вплив на учнів ряду неофіційних юнацьких культур таїть в собі соціальні небезпеки, так як одні субкультури транслюють ідеї екстремізму чи дискримінації, інші – проповідують кримінальний спосіб життя, треті – пропагують вживання психоактивних речовин і т.д. Дані субкультури створюють ризик для соціалізації молоді. Представники таких субкультур досить часто виходять за рамки встановлених правил, здійснюють ексцентричні вчинки. Для того щоб виявити шкідливу субкультуру, необхідно скласти психологічний портрет представника цієї субкультури і виявити мотиви її членів. На даний момент багато людей оперують лише суперечливими стереотипами і міфами про субкультурах і можуть приписувати шкідливість цілком нешкідливим субкультурам, не помічаючи при цьому шкідливість іншої. У зв’язку з цим реакція офіційних органів влади, громадськості, педагогів навіть на звичайні прояви юнацької субкультури часто буває вкрай жорсткою. Нерідко у вихователів, вчителів виникають сильні негативні емоції, що перешкоджають самовизначенню і побудови конструктивної взаємодії з представниками юнацьких субкультур. Все більше підлітків щодня в усіх країнах світу стають неформалами. Тому необхідно знати про цю культурну нішу, розуміти її і бути готовим зіткнутися з її представниками у реальному житті. Разом з робою іде призентація.