0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розвиток самооцінки у підлітковому віці (ID:834751)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 45
Рік виконання: 2023
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ САМООЦІНКИ ПІДЛІТКІВ 1.1 Передумови становлення самооцінки 1.2 Психологічні особливості підліткового віку 1.3 Психологічні особливості розвитку самооцінки в підлітковому віці Висновки до 1 розділу РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ САМООЦІНКИ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ 2.1 Характеристика методів дослідження рівня самооцінки підлітків 2.2 Статистичний аналіз отриманих результатів 2.3 Методичні рекомендації для педагогів та батьків щодо формування адекватної самооцінки підлітка Висновки до 2 розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Самооцінка є однією з істотних умов, завдяки якій людина стає собою. Це породжує в особистості потребу відповідати не тільки рівню оточуючих, а й власних особистих оцінок. Правильно сформована самооцінка виступає як самопізнання, сукупність індивідуальних особливостей та як певне ставлення до себе, в тому числі усвідомлення своєї особистості як стійкого об’єкта. Самооцінка перебуває в багатьох зв’язках і відносинах з усіма психічними утвореннями особистості і є важливою детермінантою всіх форм і видів її діяльності та спілкування. Зародження здатності до формування самооцінки сягає корінням у раннє дитинство, а її розвиток і вдосконалення відбувається протягом усього життя людини. Найбільший інтерес дослідників викликало вивчення самооцінки підлітків. Це пов’язано з тим, що в цей період життя найбільш значущі за своїми проявами і наслідками особистісні зміни знаходяться у зв’язку із трансформацією самосвідомості. У підлітковому віці актуалізується процес розвитку «Я» особистості, оскільки посилюється значення самопізнання, саморозвитку, процесу пошуку сенсу життя. На формування самооцінки підлітка, який ще не усвідомлює свій «Я-образ», великий вплив має соціальне оточення, насамперед - однолітків, яким віддається перевага спілкування. Серед багатьох інших позитивних ефектів стосунки з однолітками виступають вагомим чинником розвитку самооцінки підлітка (А. Я. Большунов, Н. Я. Большунова, Л. І. Божович, Д. І. Фельдштейн, Я. Л. Коломінський, А.В. Петровський, Н. І. Шевандрін та ін.). У той же час розвиток самооцінки підлітка в результаті зустрічає багато протиріч: - між потребою в чіткому зовнішньому орієнтирі, необхідному для формування адекватної самооцінки в підлітковому віці, її неоднозначністю, яка зумовлена ​​об’єктивною множинністю позицій оцінки підлітка оточуючими, в тому числі однолітками; - між прагненням підлітка досягти єдності з референтною групою однолітків, що включає прийняття оцінок, які ними транслюються, і прагненням виділитися з групи, що супроводжується певним неприйняттям оціночних відносин; - між бажанням підлітка найбільш повно і адекватно пізнати власні здібності, і між труднощами, властивими віку, коли він відокремлює дійсне від бажаного. Необхідність вирішення цих протиріч, виявлення і більш повного розуміння умов, що впливають на розвиток правильної самооцінки особистості в підлітковому віці, зумовили вибір теми роботи. Згідно з дослідженнями психологів, зокрема І. В. Дубровіної, «істотною рисою, особливо для підлітка, є зміна ставлення до себе, що забарвлює всі його вчинки, а тому в більшості випадків може помітно використовуватися, хоча іноді й замасковано». Таким чином, розвиток самооцінки є однією з найважливіших характеристик особистості підлітка. Метою курсової роботи є вивчення розвитку адекватної самооцінки в підлітковому віці. Виходячи з поставленої мети, були сформульовані такі завдання роботи: