0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Види та властивості уваги на прикладі дітей старшого дошкільного віку (курсова, унікальність 76%) (ID:834781)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 43
Рік виконання: 2023
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ ВИДІВ ТА ВЛАСТИВОСТЕЙ УВАГИ 1.1 Загальне поняття та функції уваги 1.2 Властивості та види уваги ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 1 РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЩОДО РОЗВИТКУ УВАГИ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 2.1. Етапи, організація та методичне забезпечення емпіричного дослідження 2.2.Мета, завдання та зміст формуючого етапу експерименту 2.3. Аналіз результатів роботи ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 2 ВИСНОВКИ СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП. Увага має значення в житті. Це необхідна умова для здійснення будь-якої діяльності. Саме увага завершує всі наші розумові процеси; тільки увага дає змогу сприймати навколишній світ. Але уважність - не єдина умова успішної торгівлі. Також це може багато сказати про загальний склад людини, про соціальну орієнтацію людини. Проблема уваги традиційно вважається однією з найважливіших і складних проблем наукової психології. Актуальність теми роботи. Проблема уваги традиційно вважається однією з найважливіших комплексних проблем психології. Значення уваги в житті людини, його визначальна роль у відборі змісту свідомого досвіду, пам'яті та навчання очевидні. Проблемою дослідження уваги багато десятиліть займаються відомі зарубіжні психологи та педагоги. Мета курсової роботи: Виявлення, теоретичне обґрунтування та емпіричне дослідження з перевірки педагогічних умов розвитку уваги у дітей старшого дошкільного віку. Об’єкт дослідження: Процес розвитку уваги у дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження: Психолого-педагогічні умови розвитку уваги дітей старшого дошкільного віку в ігровій формі навчання. У сучасній зарубіжній і вітчизняній психології проблема уваги розглядається по-різному: багато авторів, що розробляють проблему теорії уваги, досліджують її роль у діяльності людини Л.С. Виготський, С.Л. Рубінштейн, інші - вивчають увагу його фізіологічних механізмів Бєлова О. Б. ,Варій М.Є., О.А. Голюк, Н.О. Пахальчук, Скпипченко О.В. . Нарешті, у великій кількості робіт проблема уваги розглядається в психолого-педагогічному плані. У дитячому віці увага нестійка і мимовільна. Вона багато в чому пов'язана з інтересами дитини до навколишніх предметів і виконуваних з ними дій. Оскільки основним видом діяльності в дошкільному віці є гра, доцільно говорити про зв'язок гри з увагою. Ігрова діяльність впливає на формування довільності психічних процесів. Таким чином, у грі у дітей починає розвиватися довільна увага. В умовах гри діти краще зосереджуються і запам'ятовують більше, ніж в умовах лабораторних дослідів. Усвідомлена мета (зосередження уваги, запам'ятовування і запам'ятовування) підкреслюється раніше і легше для дитини в грі. Навіть умови гри вимагають від дитини зосередженості на предмет Гіпотеза дослідження полягає в припущенні, що процес розвитку уваги дітей старшого дошкільного віку за допомогою ігрового навчання буде ефективно здійснюватися за умови дотримання таких психолого-педагогічних умов: 1. Навчити дітей прийомам концентрації, переключення та розподілу уваги; 2. Активізувати увагу дітей під час моделювання ігрових навчальних ситуацій; 3. Вибирайте ігри, які оптимально сприяють регуляції вольової уваги. Мета та гіпотеза дослідження визначили постановку наступних завдань: 1. Проаналізувати теоретичні засади дослідження проблеми видів та властивостей уваги. 2. Розробити емпіричне дослідження щодо розвитку уваги у дітей старшого дошкільного віку. 3. Визначити критерії та рівні розвитку уваги дітей старшого дошкільного віку; 4. Прослідкувати динаміку розвитку уваги дітей старшого віку в процесі експериментальної роботи; 5. Проаналізувати результати дослідження. При цьому у дітей посиляться такі характеристики уваги, як розподіл уваги, концентрація уваги, збільшення обсягу уваги. Для перевірки висунутої гіпотези та вирішення поставлених завдань були використані такі методи дослідження: 1. Теоретичний: вивчення та аналіз психолого-педагогічної літератури; 2. Експериментальний: спостереження, бесіда, навчальний експеримент; 3. Математичні: статистичні методи обробки емпіричних даних. Практичне значення дослідження полягає в можливості використання розробленої програми в роботі вихователів та психологів. Основні положення та висновки дослідження можуть бути покладені в основу вдосконалення процесу розвитку уваги старших дошкільників у дошкільному навчальному закладі. установи. База дослідження: Дошкільна освітня установа № 1 м. Київ. Структура роботи. Курсова робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку літератури.