0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Арт-терапія як метод надання допомоги дітям дошкільного віку (курсова, унікальність 87%) (ID:834797)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 25
Рік виконання: 2023
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………………………………… 3 РОДІЛ 1. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДІВ АРТ-ТЕРАПІЇ В РОБОТІ З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ………………..……………..……..………………………………………………. 5 1.1. Арт-терапія як ефективний спосіб діагностики та корекції……………………...5 1.2. Особливості розвитку дітей дошкільного віку……………………………………8 1.3. Застосування методів арт-терапії в роботі з дітьми дошкільного віку………………………………………………………………………….. ……………11 Висновки до першого розділу………………………………………………………….. 13 РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ВИКОРИСТАННЯ АРТ-ТЕРАПІЇ У РОБОТІ З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ……………………………………….14 2.1 Опис діагностичного інструментарію, доцільного для роботи з дітьми дошкільного віку…………………………………………………………………………14 2.2. Аналіз та інтерпретація результатів дослідження…………………………………15 2.3 Корекційного-тренінгова програма з елементами арт-терапії для роботи з дітьми дошкільного віку………………………………………………………………………….17 2.4. Перевірка ефективного застосування програми……………………………………19 Висновки до другого розділу…………………………………………………………….19 ВИСНОВКИ………………………………………………………………………………..20 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………..………………….. ………………22 ДОДАТКИ………………………………………………………………………………….22
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуалізація. Кожній дитині властива індивідуальна мовна активність. Діти поступово вчаться розуміти значення кожного слова, речення, вислову і таким чином при досягненні відповідного віку повністю володіють активним мовленням для їх щоденної життєдіяльності. Та все ж маленькі діти, коли хочуть виразити свої бажання або думки, починають емоційно використовують мову погляду, дотику, «серця» (прив’язаності до дорослого). Як наслідок, з’являється потреба малюка активно спілкуватися з дорослим мовою мистецтва тобто арт-мовленням. На своїх заняттях в дитячих садках психологи –фахівці знаючи такий метод ефективної комунікації з дітьми, часто використовують методи арт-терапії. Об’єктом дослідження курсового проекту є визначення впливу методів арт-терапії як способу допомоги дітям дошкільного віку. Арт-терапія як інноваційна технологія прискорює адаптацію у дітей у дитячому садочку, понижує в окремих дітей гіперактивність, замкнутість та за потреби координацію рухів дрібної моторики за потреби. В Україні питання впливу арт-терапії на дітей досліджували такі вчені-теоретики і практики, як Г.Батищева, О.Пилипенко, Н.Простакова, О.Пинчук і інш. Метою дослідження в моїй роботі є висвітлення сутності поняття арт-терапевтичного напрямку допомоги дітям, а також засобів і методів, які використовують психологи , використовуючи арт-терапію в своїй роботі з дітьми. Змістом дослідження є особистості дітей раннього віку, їх фізіологічний розвиток , адаптація до нових соціальних умов в ЗДО, ефективна комунікація і взаємодія з однолітками, з дорослими на основі допомоги арт-терапевтичних технологій застосування в закладах ЗДО психологами. Відповідно до цього мною було поставлено та виконано такі завдання: 1) Вивчити становлення дитини як особистості за допомогою засобів арт-терапії 2) Висвітлити впровадження арт-терапії в освітньо-виховному процесі, які забезпечують соціально-емоційне, інтелектуальне благополуччя дитини. 3) Проаналізувати методики та корекційно-тренінгові програми з елементами арт-терапії в роботі з дітьми 4) Застосування діагностично-корекційних прийомів і методів як соціально оправдуваними та сприятливими Методами дослідження в даній моїй роботі було теоретичне визначення досвіду дітей ЗДО через посередництво образів, які вони використовуються в арт-терапії і відображають своє ставлення та сприйняття світу в такий спосіб. Також розглядалася теоретична методологія ефективності для побудови довіри дітей до оточуючого світу. Це і техніка живопису і ліпка глини, театралізоване мистецтво і музична терапія і інші методи в роботі з дітьми-дошкільниками. Структура даного курсового проекту в арт-терапевтичній роботі з дітьми полягає : • Слідувати у напрямку виховної мети, яка будується на коректній комунікації молодших дошкільників між собою і глибшого розуміння і усвідомлення власного «Я»; • В психотерапевтичному так званий «Лікувальному ефекті», який досягається через створення емоційної теплоти завдяки психологу з дітьми; • Діагностичному плануванні для отримання відомостей про спеціальну корекцію або стан загального розвитку дошкільника ; • Розвиваючій діяльністі – викликати у дітей позитивні емоції і подолати, якщо є апатичні стани і підвищити активність дитини в мікросередовищі.