Використання інтерактивних методів вивчення англійської мови (ID:837147)
Зміст
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ
МЕТОДІВ У ФОРМУВАННІ КОМПЕТЕНЦІЇ В УСНОМУ МОВЛЕННІ НА
УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
1.1. Особливості навчання монологічного мовлення у середніх класах
загальноосвітньої школи
1.2. Особливості навчання діалогічного мовлення школярів на середньому
етапі навчання
1.3. Інтерактивне навчання як інноваційний метод у навчальному процесі
1.4. Методи інтерактивного навчання іноземної мови
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 1
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ
ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНЦІЇ В УСНОМУ МОВЛЕННІ УЧНІВ СЕРЕДНІХ
КЛАСІВ МЕТОДАМИ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ
2.1. Структура дослідно-експериментальної роботи
2.2. Інтерактивні вправи для формування компетенції в усному мовленні
2.3. Результати експериментального дослідження
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 2
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Зразок роботи
У сучасному світі все стрімко змінюється, нічого не стоїть на місці.
Освіта не є винятком. Однією з важливих та необхідних умов для
успішного розвитку сучасної освіти є пошук нових форм та методів
навчання, які можуть сприяти досягненню більш ефективного рівня
навчальної діяльності учнів. З цієї причини у методиці викладання
іноземних мов сьогодні все частіше звертають увагу на підхід
інтерактивної взаємодії у процесі навчання, в основі якого закладено ідею
взаємодії учнів один з одним, учителем та навчальним середовищем.
Навчання іноземних мов з використанням інтерактивного методу впершу
чергу спрямоване на розвиток комунікативних навичок у учнів, а також
спонукання учнів до самостійного вирішення проблемних питань.
Інтерактивні методи навчання, використовувані під час уроків іноземних
мов, сприяють активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів,
підвищенню мотивації до вивчення іноземних мов, як наслідок,
підвищенню якості навчання. Тим не менш, можна відзначити, що на
сьогоднішній день в школах не всі вчителі у своїй практиці звертаються до
інтерактивної взаємодії учнів на уроках англійської мови. Найчастіше
уроки проводяться за традиційною методикою, де домінуючу роль грає сам
учитель, а учні займають місце пасивних учасників навчального процесу.
що на сьогоднішній день у школах не всі вчителі у своїй практиці
звертаються до інтерактивної взаємодії учнів на уроках англійської мови.
Актуальність даної випускної роботи зумовлена педагогічною
значимістю методу інтерактивної взаємодії та недостатністю його
використання у навчальному процесі у старших класах у середній
загальноосвітній школі.
Ціль дослідження – теоретично обґрунтувати важливість
застосування інтерактивного методу на уроках іноземної мови у старших
класах та довести за допомогою практичного експерименту в школі
ефективність цього методу.
Основні завдання даного дослідження можуть бути сформульовані
таким чином:
1) розглянути теоретичні аспекти навчання інтерактивної взаємодії
англійською;
2) виявити особливості інтерактивного підходу як методологічної
основи навчання інтерактивної взаємодії англійською;
3) вивчити досвід вітчизняних та зарубіжних методистів, вчителів з
питання інтерактивної взаємодії учнів на уроках англійської мови у
середній школі;
4) проаналізувати вправи з англійської мови для учнів 9 - 11 класів
щодо наявності завдань та вправ, спрямованих на інтерактивну
взаємодію учнів;
5) провести експеримент, спрямований виявлення ефективності
застосування інтерактивного взаємодії учнів з урахуванням 9 класу;
6) підбити підсумки дослідження, зробити висновки.
Предмет дослідження – процес організації методу інтерактивної
взаємодії у навчанні англійської мови у старших класах у середній
загальноосвітній школі.
Об'єктом дослідження є інтерактивні технології, що застосовуються у
навчанні старших класів середньої школи.
Інші роботи з даної категорії: