0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування мовленнєвої діяльності молодших школярів (ID:842136)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 36
Рік виконання: 2023
Вартість: 180
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. СТРУКТУРНІ КОМПОНЕНТИ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ ДОШКІЛЬНЯТ 6 1.1 Характеристика розвитку мовлення дітей дошкільного віку 6 1.2 Норма і порушення мовлення 8 1.3 Виправлення вад мовлення в дітей дошкільного віку 11 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ КОМПЛЕКСНИХ МЕТОДІВ ТА ВПРАВ ДОЯ ПОДОЛАННЯ МОВНИХ НЕДОЛІКІВ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 13 2.1 Вимірювання показників сформованості мовленнєвої компетентності в дітей дошкільного віку на констатувальному етапі експерименту 13 2.2 Методика розвитку мовленнєвої компетенції в дошкільників засобами ігор-фантазувань 15 2.3 Аналіз результатів експериментальної роботи, що спрямована на перевірку ефективності розвитку мовленнєвої компетентності дошкільників 17 РОЗДІЛ 3. КОРЕКЦІЙНА РОБОТА З РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 19 3.1 Корекційні методи роботи 19 3.2 Корекційна робота з використанням методу Томатіс 26 3.3 Оцінка ефективності розробленої методики 28 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 35
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
3 Захарченко, Е. Короткова, Н. Кузіна, Є. Тихеєва у педагогіці; А. Богуш, Д. Фесенко, О. Біляєва, Л. Паламар у лінгводидактиці. Їхні дослідження охоплюють різні аспекти зв’язного мовлення, такі як навчання розповідання за дидактичними картинками, іграшками, описові розповіді, перекази художніх творів та творчі розповіді. Отже, актуальність даної теми полягає в необхідності вивчення процесів та методик формування мовленнєвого розвитку у дітей дошкільного віку, що сприятиме покращенню якості дошкільної освіти та підготовки дітей до подальшого навчання та соціальної взаємодії. Мета даної курсової роботи полягає у вивченні процесу формування мовленнєвого розвитку у дітей дошкільного віку. З огляду на мету дослідження постають наступні завдання: - дослідити характеристику розвитку мовлення у дітей дошкільного віку; - вивчити норму та порушення мовлення у дітей дошкільного віку; - дослідити методи та прийоми виправлення вад мовлення в дітей дошкільного віку; - дослідити методики та підходи до вимірювання показників сформованості мовленнєвої компетентності в дітей дошкільного віку на констатувальному етапі експерименту; - вивчити методику розвитку мовленнєвої компетенції в дошкільників за допомогою ігор-фантазувань; - здійснити аналіз результатів експериментальної роботи, спрямованої на перевірку ефективності розвитку мовленнєвої компетентності у дошкільників; - вивчити основні корекційні методи роботи з дітьми дошкільного віку з вадами мовлення; - дослідити метод Томатіс як засіб корекційної роботи з мовленнєвими порушеннями;