0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування зв'язного мовлення у школярів із затримкою психічного розвитку (ID:842147)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 73
Рік виконання: 2023
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………………………3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ…………………………………….. 1.1. Особливості розвитку зв’язного мовлення в учнів початкових класів……………………………………………………………………... 1.2. Психолого-педагогічна характеристика молодших школярів із затримкою психічного розвитку………………………………………... 1.3. Роль художньої літератури у формуванні монологічного мовлення в учнів початкових класів із затримкою психічного розвитку………… РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ МОНОЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ З ВИКОРИСТАННЯМ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ……………………………. 2.1. Вивчення стану сформованості монологічного мовлення в молодших школярів із затримкою психічного розвитку……………... 2.2. Педагогічні умови формування монологічного мовлення в учнів початкових класів із затримкою психічного розвитку засобами художньої літератури…………………………………………………… 2.3. Аналіз результатів експериментальної роботи………………………... ВИСНОВКИ…………………………………………………………………… СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………... ДОДАТКИ………………………………………………………………………
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
4 художня література – невичерпне джерело мудрості. Вона передає ті знання, які необхідні дітям, через милозвучне слово. У творах художньої літератури репрезентується самобутність народу, відображаються звичаї, традиції, обряди, побут, менталітет. З казок , оповідань, віршів діти вчаться розпізнавати добро і зло, аналізувати вчинки героїв, описувати їх, правильно будувати висловлювання, передавати свої почуття, емоції, думки за допомогою зв’язного мовлення. Читаючи твори, дитина знайомиться зі зразками літературної мови, активізує та розширює свій словниковий запас, розвиває естетичний смак. Художня література має також і велике виховне значення. Безсумнівно, важлива роль творів художньої літератури в системі формування навичок зв’язного мовлення зумовлює актуальність обраної теми дослідження: «Формування монологічного мовлення в учнів початкових класів з затримкою психічного розвитку за допомогою художньої літератури». Зв’язок роботи з науковими програмами, планами, темами. Дослідження, яке входить до плану студентських досліджень, проводиться на кафедрі дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені проф. Т. І. Поніманської Рівненського державного гуманітарного університету. Об’єктом дослідження є розвиток зв’язного мовлення у молодших школярів з особливими освітніми потребами. Предметом дослідження є розвиток монологічного мовлення в учнів початкових класів із ЗПР засобами художніх творів. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати, розробити й експериментально перевірити методику корекційної роботи, спрямовану на формування монологічного мовлення у молодших школярів з особливими освітніми потребами за допомогою художніх творів. З огляду на мету дослідження постають наступні завдання: