0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Професійне вигоряння педагогів на різних етапах професійної кар'єри (ID:842162)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 85
Рік виконання: 2023
Вартість: 280
Купити цю роботу
Зміст
2 ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………………………………….……..3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ СИНДРОМУ ПРОФЕСІЙНОГО ВИГОРАННЯ У ПЕДАГОГІВ……………………….…………..……..7 1.1. Проблема професійного вигорання у різноманітних наукових підходах……………………………………………………….………………..…..7 1.2. Чинники виникнення професійного вигорання у педагогічних працівників……………………………………………………………….12 Висновки до розділу 1………………………………………………………………………21 РОЗДІЛ 2. МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ЕМПІРИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО ВИГОРАННЯ У ПЕДАГОГІВ………………………………………………………………………………………23 2.1. Мета та завдання дослідження……………………………………………...……….23 2.2. Характеристика вибірки………………………………………………………………23 2.3. Методи дослідження…………………………………………………………………...23 Висновки до розділу 2……………………………………………………………….………27 РОЗДІЛ 3. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПРОФЕСІЙНОГО ВИГОРАННЯ У ПЕДАГОГІВ……………….28 3.1. Визначення рівня емпатичних тенденцій у педагогів………………………...28 3.2. Вивчення рівня професійного вигорання у досліджуваних…………………30 3.3. Дослідження рівня психічного вигорання у вчителів………………………....32 3.4. Вимірювання ступеня вираження зниженого настрою - субдепресії………………………………………………………………………………….….35 3.5. Шляхи подолання синдрому професійного вигорання як необхідна умова збереження професіоналізму у педагогів……...…………….36 Висновки до розділу 3……………………………………………………………………….58 ВИСНОВКИ………………………………………………………………………………………….60 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………………………….…..63 АНОТАЦІЯ……………………………………………………………………………………...……68 ДОДАТКИ………………………………………………………………………………………...…..71
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
5 Об’єктом дослідження є синдром «професійного вигорання» особистості. Предмет дослідження становлять психологічні особливості «професійного вигорання» педагогів та засоби, що запобігають його виникненню. Мета дослідження полягає у виявленні типових рис прояву синдрому професійного вигоряння у педагогів, визначенні його психологічних чинників та розробці програми профілактики, а також корекції явищ, пов’язаних із синдромом. Гіпотеза дослідження - чинники професійного вигорання педагогів виявляються на різних етапах професійної кар'єри. У відповідності з поставленою метою і висунутою гіпотезою вирішувалися наступні завдання дослідження: 1. Зробити теоретичний аналіз різноманітних наукових підходів до проблеми «професійного вигорання» у працівників. 2. На підставі теоретичного аналізу літератури з проблеми синдрому професійного вигоряння, узагальнення та систематизації результатів зарубіжних і вітчизняних емпіричних досліджень визначити особливості структури, причини та наслідки синдрому професійного вигоряння у педагогів. 3. Провести власне експериментальне дослідження з метою вивчення особливостей «професійного вигорання» у педагогів. 4. Теоретично обґрунтувати ефективні методи та прийоми профілактики та подолання «професійного вигорання» у педагогів. Характеристика вибірки. Для дослідження була зроблена вибірка – 60 педагогів. Для розв’язання поставлених завдань застосовувалися такі методи дослідження, які взаємодоповнювалися та коригувалися: - теоретичні: аналіз наукової літератури з проблеми дослідження для визначення ступеня дослідженості теми, мети, завдань дослідження; систематизація, узагальнення фактичного матеріалу з метою виділення й обґрунтування концептуальних положень за проблемою дослідження; синтез, порівняння, класифікація, абстрагування, конкретизація наукової