0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Агресія як деструктивна форма міжособистісної взаємодії (ID:842302)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 99
Рік виконання: 2023
Вартість: 1500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМАТИКИ АГРЕСІЇ ЯК ДЕСТРУКТИВНОЇ ФОРМИ МІЖОСОБИСТІСНОЇ ВЗАЄМОДІЇ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 1.1. Сутнісне наповнення поняття агресії як деструктивної форми поведінки 1.2. Умови виникнення і розвитку агресії у молодших школярів 1.3. Агресія як деструктивна форма міжособистісної взаємодії у молодших школярів Висновки до 1 розділу РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ВИВЧЕННЯ ПРОЯВІВ АГРЕСИВНОСТІ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 2.1. Організація та методичне забезпечення експериментального дослідження 2.2. Кількісний аналіз та якісна інтерпретація отриманих результатів Висновки до 2 розділу РОЗДІЛ 3. ПРОФІЛАКТИКА ЗНИЖЕННЯ АГРЕСИВНОСТІ ЯК ДЕСТРУКТИВНОЇ ФОРМИ МІЖОСОБИСТІСНОЇ ВЗАЄМОДІЇ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 3.1. Програма профілактики зниження агресивності у молодших школярів 3.2. Рекомендації щодо зниження агресивності у молодших школярів Висновки до 3 розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМАТИКИ АГРЕСІЇ ЯК ДЕСТРУКТИВНОЇ ФОРМИ МІЖОСОБИСТІСНОЇ ВЗАЄМОДІЇ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 1.1. Сутнісне наповнення поняття агресії як деструктивної форми поведінки Агресія – це первинний загально людський потенціал активності, рівень цілеспрямованості й доцільності душевної діяльності, який є в арсеналі особистості для вирішення завдань адаптації, підтримки й розвитку своєї Я-ідентичності [5, с. 97]. У найбільш загальному вигляді агресивність розуміється, як стійка риса особистості, що виражається в готовності до агресивної поведінки. Агресія ж – індивідуальна чи колективна поведінка або дія, спрямована на нанесення фізичної або психологічної шкоди або навіть на знищення іншої людини або групи. Якщо ж агресивні дії періодично повторюються, то в цьому випадку слід говорити про агресивну поведінку. У психологічній структурі агресивності можна виділити такі компоненти, як: пізнавальний, емоційний, а також вольовий. Вивченням агресії займалися такі науковці: Л.І. Божович, Л.С. Виготський, В.С. Мухіна, С.Я. Рубінштейн.