Особливості емпатії у осіб з різним рівнем самооцінки (ID:866129)
Автор більше не продає цю роботу
?
Основні причини, чому роботи знімають з продажу:
- Автор роботи самостійно зняв її з продажу
- Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
- На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботиЗміст
Зміст
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕМПАТІЇ
1.1. Феномен емпатії в психології
1.2. Психологічні аспекти вивчення емпатії
1.3. Специфіка емпатії в різному віці
Висновки до першого розділу
РОЗДІЛ 2. САМООЦІНКА ЯК ПСИХОЛОГІЧНИЙ ФЕНОМЕН
2.1. Психологічні чинники вивчення самооцінки
2.2. Детермінанти формування самооцінки
2.3. Особливості проявів самооцінки у людей різного віку
Висновки до другого розділу
РОЗДІЛ 3. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ ЕМПАТІЇ ТА САМООЦІНКИ У ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ
3.1. Методики дослідження емпатії та самооцінки у осіб різного віку
3.2. Діагностика та аналіз рівня емпатії у осіб юнацького та середнього віку.
3.3. Зв’язок рівня емпатії та самооцінки студентів психологічного факультету та працівників ДНЗ
Висновки до третього розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Додаток А. Методика діагностики рівня емпатичних здібностей В.В. Бойко.
Додаток Б. Методика діагностика самооцінки Дембо-Рубінштейна.
Додаток В. Результати дослідження взаємозв’язку рівня емпатії та самооцінки студентів психологічного факультету та працівників ДНЗ «Дюймовочка».
Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність теми. В наш час все більше уваги приділяється осмисленню взаємодії різноманітних психологічних феноменів. Саме тому, вивчаючи роль і місце у юнаків в період студентських років, ми звернулись до аналізу поняття «емпатія». Емпатійний відгук юнаків на характер відносин і спілкування на їх зміни в сприятливий чи несприятливий бік є проявом їхньої боротьби за своє положення, за позицію серед людей із близького оточення. При цьому важливу роль грає уявлення юнака про себе. Емпатійні відносини включають в себе процес адекватного уявлення. Правильно уявити – означає адекватно сприйняти те, що відбувається
як всередині самої людини, так і в стосунках з іншими людьми.
Значний вклад в розуміння самооцінки особистості та можливостей її формування накопичено в гуманістичній психології (К. Роджерс, А. Маслоу, В. Франкл та ін.). К. Роджерс відмічав, що вирішальне значення для нормального психічного стану людини має згода з самим собою, адекватне відношення до себе, і до своїх можливостей.
Самооцінка як компонент пізнання включає нарівні з свідомістю оцінку людиною самої себе, своїх можливостей, здібностей та місце в системі відносин з іншими людьми. Здатність оцінювати себе закладається в ранньому дитинстві, а її розвиток і удосконалення відбувається протягом всього життя людини. Важливою умовою становлення самооцінки є відносини, які складаються між людьми в ході виникнення складної системи психологічних контактів.
Самооцінка входить в структуру регуляції поведінки і приймає участь в організації взаємодії індивіда з оточуючими людьми. Відношення до себе розвивається з багатьох відносин, в тому числі і із взаємовідносин людей, які ґрунтуються на основі прийняття і пізнання іншого, проникнення в його внутрішній світ. У зв’язку з цим на особливий інтерес заслуговує співвідношення самооцінки та емпірії, яке, практично, зовсім не представлене у вітчизняних та зарубіжних наукових дослідженнях.
Об’єкт дослідження – феномени емпатії та самооцінки.
Предмет дослідження – взаємозв’язок емпатії та самооцінки у представників різних вікових груп.
Мета дослідження: встановити взаємозв’язок між рівнем емпатії та самооцінки у представників юнацького та середнього віку.
Гіпотеза дослідження: існує взаємозв’язок між рівнями емапатії та самооцінки у людей різного віку.
Задачі дослідження:
1. Проаналізувати навчально-методичну літературу з досліджуваної теми.
2. Вивчити психологічні аспекти емпатії.
3. З’ясувати особливості самооцінки як психологічного феномену
4. Порівняти рівень самооцінки та рівень емпатії у осіб юнацького та середнього віку.
База дослідження: студенти психологічного факультету ЧНУ ім. Б. Хмельницького та працівники ДНЗ № 1 «Дюймовочка».
Теоретичне значення роботи полягає в систематизації та узагальненні наукових поглядів на дослідження емпатії та самооцінки.
Практичне значення роботи полягає у можливостях використання результатів проведеного дослідження психологами у практичній роботі.
Робота складається зі: вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків.
Інші роботи з даної категорії: