0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Роль системи ціннісних орієнтацій при побудові життевої перспективи в юнацькому віці (магістерська, унікальність 88%) (ID:875967)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 118
Рік виконання: 2023
Вартість: 700
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………………………….4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ РОЛІ СИСТЕМИ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ У ФОРМУВАННІ ЖИТТЄВОЇ ПЕРСПЕКТИВИ В ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ……………………………………………………………7 1.1. Поняття цінностей та ціннісних орієнтацій………………………………7 1.2. Формування системи ціннісних орієнтацій в юнацькому віці…………16 1.3. Вплив системи ціннісних орієнтацій на побудову життєвої перспективи…………………………………………………………………...22 1.4. Аналіз різних підходів до вивчення системи ціннісних орієнтацій та їх роль у формуванні життєвої перспективи………………………………….25 Висновки до розділу 1…………………………………………………………...33 РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ ТА ЇХ ВПЛИВУ НА ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄВОЇ ПЕРСПЕКТИВИ В ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ…………………………………..34 2.1. Методи та інструменти дослідження системи ціннісних орієнтацій……34 2.2. Аналіз результатів дослідження впливу системи ціннісних орієнтацій на формування життєвої перспективи……………………………………………..38 2.3. Особливості впливу системи ціннісних орієнтацій на формування життєвої перспективи у підлітковому віці ….…………………………………61 Висновки до розділу 2…………………………………………………………...64 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ПРОГРАМИ ДЛЯ РОЗВИТКУ ПСИХІЧНИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ, СТАНІВ ТА РИС, ЩО ПОВ'ЯЗАНІ З СИСТЕМОЮ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ, НА ЕТАПІ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ В ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ…………………………………..65 3.1 Розробка програми формувального етапу для розвитку психічних властивостей, станів та рис, пов'язаних із системою ціннісних орієнтацій в юнацькому віці…………………………………………………………………...65 3.2. Експериментальне використання програми формувального етапу та аналіз її ефективності в розвитку системи ціннісних орієнтацій………………………………………………………………………...81 Висновки до розділу 3…………………………………………………………...88 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………..89 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………….94 ДОДАТКИ……………………………………………………………………...103
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми дослідження. У сучасному світі вивчення ціннісних орієнтацій в юнацькому віці є однією з найважливіших проблем серед дослідників. Це пов’язано з вимогами до самовизначення та реалізації свого потенціалу в подальшому житті, які несуть висхідний характер. Суспільство вимагає від осіб юнацького віку визначення їхнього духовного потенціалу таким чином, щоб їхні цінності відображали цінності соціуму. Для цього повинна сформуватись активна творча особистість, яка здатна самотужки приймати рішення, адекватно реагувати на зміни в суспільстві та мати здатність знайти своє місце в житті та приносити користь соціуму. Навіть враховуючи те, що це питання є головним в дослідженні не тільки психологічної науки, а й філософії, соціології та аксіології, воно досі є актуальним, це демонструють різні дискусії різних науковців, тому вважаємо за доцільне детальніше вивчити роль системи ціннісних орієнтацій при побудові життєвої перспективи в юнацькому віці. Мета дослідження: виявити роль системи ціннісних орієнтацій при побудові життєвої перспективи в юнацькому віці. Завдання дослідження: 1. теоретично дослідити поняття ролі системи ціннісних орієнтацій при побудові життєвої перспективи в юнацькому віці; 2. проаналізувати роль системи ціннісних орієнтацій при побудові життєвої перспективи в юнацькому віці у психологічній літературі; 3. емпірично вивчити роль системи ціннісних орієнтацій при побудові життєвої перспективи в юнацькому віці; 4. здійснити кількісний і якісний аналіз емпіричних даних, проаналізувати результати дослідження; 5. розробити теоретичні та практичні рекомендації на основі отриманих даних. Об’єкт дослідження - ціннісні орієнтації у юнаків. Предмет дослідження – роль системи ціннісних орієнтацій при побудові життєвої перспективи в юнацькому віці. Методи дослідження. Для досягнення мети дослідження будуть використані такі методи: • Аналіз наукової літератури - для збору та аналізу інформації про роль системи ціннісних орієнтацій в формуванні життєвої перспективи в юнацькому віці. • Емпіричне дослідження - для вивчення системи ціннісних орієнтацій та їх впливу на формування життєвої перспективи в юнацькому віці. Дослідження буде проводитись за допомогою опитування, спостереження та аналізу даних. • Статистичний аналіз - для обробки даних, отриманих в ході емпіричного дослідження. • Експертний аналіз - для оцінки ефективності розробленої програми формувального етапу відповідно до критеріїв, розроблених на основі наукових даних та експертних оцінок. База дослідження: приватний психолог - гештальт терапевт, супервізор ФОП Гладкова Наталія Степанівна. У дослідженні також взяло участь 30 учнів сільської місцевості, 50 учнів з міста, та учні 9-го класу школи №5 в м.Київ. Наукова новизна одержаних результатів дослідження полягає в тому, що за рахунок використання певної ряду методик, були отримані вдосконалені результати дослідження ролі системи ціннісних орієнтацій при побудові життєвої перспективи в юнацькому віці, на базі яких були розроблені теоретичні та практичні рекомендації. Практичне значення дослідження полягає в тому, що було обґрунтовано адекватність комплексу психодіагностичних засобів, які можуть використовуватись з метою дослідження ролі системи ціннісних орієнтацій при побудові життєвої перспективи в юнацькому віці. Структура та обсяг роботи. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків до кожного розділу та загальних висновків, списку використаної літератури та п’ятьох додатків.