0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Дослідження страхів у дошкільників (дипломна, унікальність 75%) (ID:876006)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 98
Рік виконання: 2023
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ…………………………………………………….3 Розділ 1. Дослідження страхів у дошкільників…………………….6 1.1. Сутність страхів………………………………………………………………….6 1.2. Психологічні особливості дошкільників та причини виникнення страхів….11 1.3. Особливості прояву страхів у дошкільників………………………………….18 Висновки до розділу 1………………………………………………………………38 Розділ 2. Дослідження особливостей прояву страхів у дошкільників…………...39 2.1. Методика дослідження…………………………………………………………39 2.2. Організація та методи дослідження…………………………………………...41 2.3. Аналіз результатів дослідження……………………………………………….44 Висновки до розділу 2………………………………………………………………55 Розділ 3. Пропозиції ефективної роботи із проявами страхів у дошкільників….57 3.1. Перспективні напрями подолання страхів дошкільників……………………57 3.2. Програми подолання проявів страхів у дошкільників……………………….68 Висновки до розділу 3………………………………………………………………85 Висновки……………………………………………………………………………..87 Список використаних джерел………………………………………………………92 Додатки………………………………………………………………………………97
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. Проблема страху обумовлена його значною роллю у житті дитини. Страх є нормальною реакцією на активну або уявну загрозу і включає зовнішнє поведінкове вираження, внутрішнє почуття та супутні фізіологічні зміни. Ці страхи розвиваються через взаємодію трьох типів явищ: тих, що є вродженими, тих, що залежать від дорослішання, і тих, що розвиваються в процесі навчання. Більшість наляканих дітей вважають, що обійми їхніх батьків є найбезпечнішим місцем. Коли батьки обіймають своїх дітей, це дає їм заспокоєння та відчуття безпеки, якого вони прагнуть. Однак дітям потрібно навчитися справлятися зі своїми страхами, будь то страх страшних монстрів, темряви чи відвідування школи, щоб розвивати свою особистість. Незважаючи на значну кількість досліджень страхів у дошкільників, залишаються питання щодо уявлення про природу страху та особливостей прояву дитячих страхів. Зокрема, недостатньо розробленими є напрямки подолання страхів у дошкільників. Дослідженням страхів займались як у вітчизняній (О.І. Захаров, Є. Кремпінська, А.М. Прихожан), так і в зарубіжній психології (К. Імбирь, М. Яримович, З. Фройд). Ряд дослідників (Дж. Боулбі, О.І. Захаров, Ю.В. Щербатих) підкреслюють, що у дошкільному віці основними причинами страхів є різні соціально-культурні чинники. Наголошується також, що причиною виникнення страху може бути пережита раніше травмуюча ситуація. Досить вагомим фактором виникнення страху є деструктивна поведінка батьків стосовно дитини. Мета дослідження полягає у вивченні особливостей прояву страхів у дошкільників. Завдання дослідження: вивчити теоретичні аспекти прояву страхів у дошкільників; визначити сутність страхів; вивчити психологічні особливості дошкільників та причини виникнення страхів; дослідити особливості прояву страхів у дошкільників виконати дослідження особливостей прояву страхів у дошкільників; визначити організацію та методи дослідження; проаналізувати результати дослідження; запропонувати пропозиції ефективної роботи із проявами страхів у дошкільників. Обʼєкт дослідження – психологічний феномен страхів. Предмет дослідження – феномен страхів у дошкільників. Методи дослідження бaзуютьcя нa дiaлeктичному мeтодi нaукового пiзнaння i зaгaльнонaукових мeтодaх гноceологiї: тeорeтичного узaгaльнeння, cиcтeмного aнaлiзу i cинтeзу; cтaтиcтичного aнaлiзу; порiвняльного aнaлiзу. Також методами є опитувальник батьківського ставлення А. Варги та В. Століна, методика для виявлення дитячих страхів «Страхи в будиночках» А. Захарова та М. Панфілової, опитувальник для оцінки рівня тривожності Г. Лаврентьєвої і Т. Титаренко, проєктивний малюнковий тест «Кінестетичний малюнок родини» Р. Бенса, С. Кауфмана, статистичні методи обробки результатів дослідження реалізувалися в процесі обробки і перевірки отриманих даних. База дослідження. Емпіричне вивчення впливу комплексу факторів на формування та розвиток страхів у дітей дошкільного було проведено на базі ЗДО № 550 м. Києві. До дослідження було залучено – 25 дітей та 39 дорослих. Середній вік досліджуваних дітей – 5-6 років; дорослих – 28-34 роки. Наукова новизна одержаних результатів дослідження. З’ясовано причини виникнення страхів у дітей та запропоновано напрямки подолання страхів дошкільників. Практичне значення полягає у практичному вивченні та перевірці умов здійснення подолання страхів у дошкільників. Структура та обсяг. Квaлiфiкaцiйнa роботa cклaдaєтьcя зi вcтупу, трьох роздiлiв, виcновкiв i пропозицiй, cпиcку викориcтaних джeрeл, додaткiв. Оcновний змicт роботи виклaдeно нa 90 cторiнкaх друковaного тeкcту. Повний змicт квaлiфiкaцiйної роботи виклaдeно нa 101 cторiнкaх мaшинопиcного тeкcту. Cпиcок викориcтaних джeрeл нaлiчує 52 позицiї. Роботa мicтить 4 додaтки.