0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ВИКЛАДАЧА ВНЗ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХСТУДЕНТІВ (ID:923247)

Тип роботи: стаття
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 17
Рік виконання: 2020
Вартість: 2000
Купити цю роботу
Зміст
Анотація Вступ Аналіз останніх досліджень і публікацій Мета Методологія дослідження Основна частина Висновки Література References
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Анотація. У статті висвітлено психологічні особливості діяльності викладача ВНЗ в процесі навчання іноземних студентів. Виділено основні принципи розвитку професійно-психологічних характеристик діяльності педагога. Визначено взаємопов'язані компоненти цілісної систематичної діяльності викладача ВНЗ: систематичне відстеження динаміки особистісного розвитку іноземного студента в процесі навчання; створення психолого-педагогічних та соціальних умов для розвитку особистості іноземних студентів, їхньої успішної адаптації та навчання; надання допомоги іноземним студентам, які мають проблеми в навчанні. Наведено чинники психологічної адаптації іноземних студентів. Виокремлено психологічні аспекти особистісно-орієнтованого підходу до навчання іноземних студентів. Відмічено, що вагомим показником у процесі взаємодії викладача при роботі з іноземними студентами є врахування особливостей професійної самосвідомості педагога. Сформовано психологічні бар'єри у роботі викладача в полікультурному освітньому просторі. Розроблено стадії психолого-педагогічного супроводу особистості на різних етапах професійної діяльності викладача в умовах навчання іноземних студентів. Ключові слова: особистість, освіта, особистісно-орієнтований підхід, вищий навчальний заклад, педагогічна діяльність, викладач, іноземний студент, професійно-психологічні характеристики, психолого-педагогічний супровід.