0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Смислова та механічна пам'ять (ID:932378)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 43
Рік виконання: 2023
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМ ПАМ’ЯТІ 1.1 Аналіз поняття «пам’ять» в психолого-педагогічній літературі 1.2 Види пам’яті, їх характеристика та особливості 1.3 Характеристика процесів пам’яті РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА 2.1. Експеримент по вивченню особливостей пам’яті молодшого школяра 2.1. Методики діагностування пам’яті дітей молодшого шкільного віку і їх результати 2.3. Вправи для покращення пам’яті дітей молодшого шкільного віку ВИСНОВОК СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність дослідження. Розвиток особистості людини, ускладнення її поведінки і поступове розширення її діяльності здійснюються завдяки накопиченню індивідуального досвіду. Цей досвід формується завдяки відчуттям, сприйманню, переживанням та думкам, що виникають в корі головного мозку. Ці елементи не просто зникають безслідно; вони закріплюються, зберігаються і можуть бути відтворені в пам’яті відповідно до потреб людини. Тему своєї курсової роботи я вважаю дуже актуальною, оскільки пам'ять вважається одним із найважливіших аспектів людського життя. Роль пам'яті в нашому житті важко переоцінити. Без неї ми були б неспроможними ходити, говорити, думати, і навіть втратили б основні риси нашої ідентичності [1. с.97]. З давніх-давен в стародавні часи люди приділяли велике значення пам'яті. Есхіл казав: "Послухайте, що я зробив для цих смертних. Я вигадав числа, навчив їх складати слова і надав їм пам'ять" [2. с.23]. Стародавні греки вважали богиню пам'яті Мнемозину матір'ю всіх муз, що свідчить про важливість пам'яті в ті часи. Пам'ять лежить в основі здібностей людини і є важливою умовою для навчання, набуття знань, формування навичок та умінь. Можна сказати, що завдяки пам'яті людина піднялася вище за світ тварин і досягла тих вершин, на яких вона знаходиться сьогодні. Тому важливо приділяти увагу розвитку пам'яті в дітей з самого молодшого віку. Пам'ять дітей молодшого шкільного віку піддатна коригуванню. Вони швидко засвоюють нову, конкретну та особливо яскраву інформацію. Успіх у розвитку їхньої пам'яті значною мірою залежить від того, як батьки та вчителі спрямовують цей процес. Дитина подібна до глини, і те, як її формують, впливає на те, якою вона стане. Однак, якщо допустити помилку на початковому етапі, це може залишити слід, який буде дуже важко виправити. Отже, на мою думку, дослідження особливостей пам'яті дітей молодшого шкільного віку є дуже важливою і актуальною темою, оскільки пам'ять та передача інформації важливі будь-чого в цьому світі. Предмет дослідження - особливості розвитку пам'яті в молодшому шкільному віці. Об’єкт дослідження - феномен пам’яті дітей молодшого шкільного віку. Мета курсової роботи - вивчити особливості пам’яті дітей молодшого шкільного віку, з’ясувати недоліки дитячої пам’яті та прийоми їх усунення. Завдання курсової роботи: 1. Вивчити літературу з теми курсової роботи «Особливості пам’яті дітей молодшого шкільного віку». 2. Визначити та проаналізувати поняття «пам’яті» в психологічній літературі. 3. Розглянути основні процеси, види, прийоми пам’яті та їх особливості. 4. Провести діагностику пам’яті дітей молодшого шкільного віку. Робота може бути рекомендована вчителям початкових класів, а також методистам педагогічних навчальних закладів. Курсова робота містить таблиці, діаграми, методики, ігри, вправи. РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМ ПАМ’ЯТІ 1.1 Аналіз поняття «пам’ять» в психолого-педагогічній літературі Серед форм психічного життя людини особливе значення має пам'ять, яка є важливим аспектом аналітико-синтетичної роботи мозку [15. с.144]. Відомий академік І. Сєченов стверджував, що без пам'яті відчуття і сприйняття людини миттєво зникали б безслідно, залишаючи її в стані новонародженого. Велика кількість психологів і фізіологів працювала над визначенням терміна "пам'ять". Однак, оскільки жодне із існуючих визначень не може вважатися повністю задовільним, важливо проаналізувати та об'єднати кілька формулювань, які можуть взаємодоповнювати одне одного [3. с.18]. Згідно з визначенням, яке міститься в психологічному словнику, "пам'ять - це система мнемонічних процесів, які призначені для запам'ятовування, збереження і подальшого відтворення знань у формі словесних висловів та дій, які були засвоєні суб'єктом у своєму попередньому досвіді" [4, с.213]. Термін "пам'ять" має численні визначення в різних психологічних підходах. Наприклад, за визначенням Жана Піаже, "пам'ять - це сукупність інформації в мозку, яка керується поведінкою людини" [5, с.346]. В.П. Зінченко та Б.Г. Мещеряков визначають пам'ять як "процес запам'ятовування, збереження і наступного відтворення індивідом його досвіду" [29].