0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Психологічний супровід підлітків з проблемами соціалізації (ID:939616)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 71
Рік виконання: 2023
Вартість: 350
Купити цю роботу
Зміст
Вступ 2 Розділ 1. Теоретичні аспекти психологічного супроводу підлітків з проблемами соціалізації 5 1.1 Соціалізація як соціально-психологічне явище 5 1.2 Психологічні особливості підліткового віку 10 1.3 Проблеми соціалізації в підлітковому віці 14 1.4 Девіантна поведінка як одна із проблем соціалізації підлітків 17 Розділ 2. Експериментальне вивчення схильності до девіантної поведінки підлітків та опис системи їх психологічного супроводу 25 2.1 Організація та методи дослідження 25 2.2 Аналіз результатів дослідження 31 2.3 Опис системи психологічного супроводу підлітків, схильних до девіантної поведінки 41 Висновок 54 Список використаних джерел 57 Додатки 62
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Сучасний світ та нові освітні технології задають стрімкий темп для інтеграції підростаючого покоління. Суспільство вимагає зростаючої особистості високої соціальної компетентності, здатності до самоорганізації та постійного саморозвитку. У зв'язку з цим, підвищується рівень ризику проблем с соціалізацією, а також проявом різних форм девіантної поведінки. У суспільстві існує така проблема, як девіантне поведінка особистості, обумовлена масштабністю, глобальністю і різноманіттям її проявів. У сучасному світі, під час кризи офіційних структур, які організовують дозвілля молоді, ця проблема набуває особливої гостроти. Найчастіше проблема девіантної поведінки проявляється у підлітковому віці. Під девіантною поведінкою мають на увазі соціальну поведінку, яка не відповідає встановленим у суспільстві нормам. Проблеми неблагополучного розвитку особистості, її відхилень простежуються у всіх періодах онтогенезу людини, але найнебезпечнішим періодом розвитку різноманітних девіацій вважається саме підлітковий вік. Підлітки, схильні до девіантних форм поведінки, представляють групу підвищеного соціального ризику, тому дана проблема в даний час набуває комплексного та міждисциплінарного характеру. Вчені вважають, що до девіантної поведінки приводять такі особливості розвитку, як: потяг до протесту та опору; підвищений егоцентризм; амбівалентний характер; прагнення до ризику та невідомого; загострена потяг до дорослішання; незрілість моральних переконань; болісне реагування на вікові зміни; схильність перебільшувати ступінь складності проблем; криза ідентичності; деперсоналізація та дереалізація у сприйнятті себе та навколишнього світу; негативна або несформована «Я-концепція»; гіпертрофовані поведінкові реакції; низька переносимість труднощів [5]. Найбільш поширеними формами прояву девіантної поведінки в підлітковому віці є: бродяжництво, відходи з дому, прогули школи або відмова від навчання, агресивна поведінка, брехня, субкультурні девіації (сленг, татуювання, шрамування), злослів'я, злодійство, здирництво, жебракування [3]. При вивченні девіантної поведінки підлітків необхідне охоплення широкого спектра соціально-психологічних проблем, тому зростає необхідність пошуку ефективних заходів соціального контролю (превентивні, профілактичні, корекційні, реабілітаційні та ін.) підлітків, схильних до девіантної поведінки. Цей факт свідчить про актуальність психолого-педагогічного супроводу підлітків, схильних до девіантної поведінки. Дані положення вимагають реагування з боку освітньої установи, зокрема організації комплексної та систематичної роботи з супроводу підлітків, схильних до девіантної поведінки. Метою даної роботи є вивчення в теоретичному та експериментальному плані психолого-педагогічного супроводу підлітків, схильних до проблем с соціалізацією. Об'єкт дослідження: проблеми с соціалізацією в підлітковому віці. Предмет дослідження: психолого-педагогічний супровід підлітків з проблемами соціалізації. Завдання дослідження: 1. Розглянути соціалізацію як соціально-психологічне явище. 2. Виокремити психологічні особливості підліткового віку. 3. Виявити проблеми соціалізації в підлітковому віці 4. Розглянути девіантну поведінку як одну із проблем соціалізації підлітків. 5. Провести експериментальне вивчення схильності до девіантної поведінки підлітків та описати систему їх психологічного супроводу.