0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Динаміка соціальних уявлень студентів і студенток про маскулінність та фемінність (ID:980766)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 113
Рік виконання: 2021
Вартість: 10000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП………………………………………………………………………………..3 РОЗДІЛ 1 ЗАГАЛЬНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ МАСКУЛІННОСТІ ТА ФЕМІННОСТІ…………………………………………………………………….….6 1.1. Поняття й основні парадигми маскулінності та фемінності…………………6 1.2. Теоретичний аналіз маскулінності…………………………………………...12 1.3. Теоретичний аналіз фемінності……………………………………………….17 1.4. Ґендерні очікування та стереотипи…………………………………………...21 Висновки до першого розділу……………………………………………………..28 РОЗДІЛ 2 ОРГАНІЗАЦІЯ ТА МЕТОДИ ЕМПІРИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ СОЦІАЛЬНИХ УЯВЛЕНЬ ДВОХ ВІКОВИХ КАТЕГОРІЙ ВИБІРКИ …..…..………………….………………………………………………..30 2.1. Організація та етапи дослідження………………………….………………....30 2.2. Опис використаних методик емпіричного дослідження…………………….31 2.3. Статистична обробка та інтерпретація результатів……………….…….……37 Висновки до другого розділу.…………….…………………….………………….57 РОЗДІЛ 3 РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ЗНИЖЕННЯ НЕГАТИВНОГО ВПЛИВУ КОНФЛІКТУ МІЖ ПОКОЛІННЯМИ НА ОСОБИСТІСТЬ……...……………...60 3.1. Феномен та причини конфлікту між поколіннями……………………..……60 3.2. Вплив конфлікту між поколіннями на особистість…………….................…65 3.3. Рекомендації, щодо зниження негативного впливу конфлікту поколінь на особистість………………………………………….…….………………...………66 Висновки до третього розділу………………………………………………….….68 ВИСНОВКИ………………………………………………………………….……..70 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.……………………….………………....73 ДОДАТКИ ………………………………………………………………………….78
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Структура роботи: Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, що закінчуються висновками, загальних висновків, списку використаних джерел − 61, з них 10 – іноземними мовами) і 24 додатки. Основний зміст викладено на 72 сторінках тексту. Загальний обсяг – 113 сторінок. Методи дослідження: теоретичні: теоретико-методологічний аналіз парадигм маскулінності та фемінності, узагальнення та систематизація теоретичних даних в області психології статі. емпіричні: методика діагностики психологічної статі особистості С. Бем; методика вивчення рольових очікувань і домагань (РОД) О. Волкової, Г. Трапезникової; Модифікована ACL-шкала статево-рольової поведінки A.B. Heilbrun; авторський опитувальник оцінки притаманності рис «маскулінності», «фемінінності» або «амбівалентності». методи математико-статистичної обробки даних: U-критерій Манна-Уітні. База дослідження: Львівська область. Кількість учасників/ць – 100 осіб. З них 25 студентів і 25 студенток вищих навчальних закладів у віці 17-25 років; та 50 осіб (25 чоловіків і 25 жінок) у віці 37-50 років, різних професійних сфер діяльності, що мають середню/базову вищу/вищу освіту та соціальний статус – заміжні/одружені. Актуальність дослідження. Якими б примітивними чи розвинутими не були людські суспільства, – усіх їх об’єднує незаперечний факт наявності в соціальній структурі двох найбільших категорій – чоловіків і жінок. А також сукупність ідей, норм, традицій, моделей поведінки та ціннісних уявлень про те, якими вони повинні бути. Зокрема, у більшості різних суспільств і культур характеристики, що стереотипно належать до чоловічих рис, пов’язані з іміджем сильного, сміливого, амбітного, самодостатнього та авторитетного лідера, який вміє контролювати власні емоції. На противагу цьому, риси характеру, що стереотипно належать жіночності, пов’язуються з емпатією, чутливістю, пасивністю, вірністю, ірраціональністю та турботливістю. Поширеними залишаються також припущення, що чоловіки та жінки не лише відрізняються, але й схильні діяти полярно; при цьому жінкам бракує якостей, які найбільше поширені серед чоловіків, і навпаки. Люди, які підкреслюють маскулінні або фемінні риси, виконують «ґендерні ролі», які вважають для себе важливими в суспільстві. Це поняття виступає ланкою зв’язку між особистістю й соціумом: від чоловіків очікується більша частота проявів маскулінності, а жінки повинні демонструвати фемінну поведінку. Це може бути як умовою, що сприяє розвитку особистості за рахунок підтримки міжособистісного та міжгрупового взаєморозуміння та співробітництва. Так і ставати умовою, що перешкоджає самореалізації людини, оскільки можуть виступати бар’єрами в розвитку індивідуальності; призводити до неадекватної системи уявлень молодих людей про ролі чоловіка і жінки; загострювати конфлікт між поколіннями. Навіть оглядове знайомство з проблемою ґендерних ролей в українському суспільстві доводить, що очікування старших поколінь вже не зовсім відповідають реальній поведінці сучасних молодих людей. Прискорення темпу життя, зростання доступності інформації, і поява цифрового простору – стають причинами перебудови стійких уявлень про світоустрій. Отже, ґендерні ролі динамічно змінюються. Це, у свою чергу, збільшує соціальний бар’єр між поколіннями, але як швидко це відбувається? І чи усвідомлюють вони ці зміни? У пошуках відповідей на ці питання ми провели дослідження. Мета: аналіз динаміки соціальних уявлень студентів і студенток про маскулінність та фемінність. Об’єкт дослідження: соціальні уявлення студентів і студенток. Предмет дослідження: аналіз динаміки соціальних уявлень студентів і студенток про маскулінність та фемінність. Відповідно до предмета та мети дослідження було запропоновано таку гіпотезу: соціальні уявлення та очікування молодих людей щодо маскулінності та фемінності, суттєво відрізняються від уявлень та очікувань старших поколінь. Відповідно до мети та гіпотези дослідження було поставлено такі завдання: 1. Проаналізувати основні психологічні теорії статі, які дають уявлення про генезис понять «маскулінність» та «фемінність». 2. Дослідити особливості соціальних уявлень двох вікових категорій вибірки респондентів/ток: студентської молоді, і вікової категорії зрілості, та зробити порівняльний аналіз відмінностей соціальних уявлень кожної з вибірок. 3. Визначити можливі способи профілактики негативного впливу конфлікту поколінь на особистості.