0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Відповіді на білети: фізична реабілітація (ID:832030)

Тип роботи: інше
Дисципліна:Реабілітація
Сторінок: 78
Рік виконання: 2021
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
Білет 1 1. Назвати та охарактеризувати основні розлади, які виникають при захворюваннях нервової системи (НС). 2. Охарактеризувати етіологію, патогенез та синдромокомплекс при пошкодженні передньої хрестоподібної зв’язки. 3. За рахунок чого відбувається зниження кисневої потреби та збільшення доставки кисню у хворих на ІХС? Білет 2 1. Охарактеризувати етіологію, патогенез та синдромокомплекс радикулопатії корінців пепереково-крижового сплетіння. 2. Охарактеризувати принципи фізичної терапії, які використовуються при відновленні травматологічного хворого. 3. Класифікація та клінічна характеристика основних захворювань системи дихання (бронхіт, пневмонія, плеврит, БА, бронхоектатична хвороба, емфізема легень). Білет № 3 1. Назвати види та розлади, які спостерігаються при атаксії. 2. Охарактеризувати етіологію, патогенез та синдромокомплекс при пошкодженні ротаторної манжети плеча. 3. Перерахувати протипоказання до застосування ЛФК у хворих на ІХС. Білет № 4 1. Дати визначення поняттю параліч, парез, тетраплегія, моноплегія, геміплегія. 2. Дати визначення поняттю травма, вивих, перелом та травматичний шок. 3. Охарактеризувати основні симптоми при захворюваннях системи дихання людини та значення їх оцінки у фізичній терапії. Білет № 5 1. Дати визначення поняттю афазія та охарактеризувати її види. 2. Дати визначення поняттю остеосинтез, іммобілізація, репозиція. 3. Охарактеризувати механізми впливу фізичних вправ на серцево-судинну діяльність. Білет № 6 1. Охарактеризувати п’ять форм ДЦП. 2. Охарактеризувати консервативні методи лікування перелому кісток. 3. Охарактеризувати основні синдроми при захворюваннях системи дихання та значення їх оцінки у фізичній терапії. Білет № 7 1. Охарактеризувати зміни чутливості при захворюваннях периферичної нервової системи. 2. Охарактеризувати порушення, що виникають при контрактурі Фолькмана та Дюпюїтрена та методи боротьби із ними. 3. Перерахуйте етапи реабілітації хворих на ІМ. Білет № 8 1. Дати визначення Pull синдром та навести його ознаки. 2. Охарактеризувати оперативні методи лікування перелому кісток та вказати їх переваги. 3. Види дихальних вправ, які застосовують у програмах фізичної терапії. Білет № 9 1. Охарактеризувати можливі вегетативно-трофічні порушення при захворюваннях центральної нервової системи. 2. Дати визначення поняттю остеопороз, навести стадії. 3. Показники реабілітаційного обстеження при захворюваннях серцево-судинної системи. Білет № 10 1. Охарактеризуйте шкали для оцінки мануально-м’язового тонусу інсультних хворих. 2. Дати визначення поняттю анкілозуючий спондилоартрит, навести етіологію, патогенез та симптоми. 3. Характеристика основних функціональних досліджень системи зовнішнього дихання (спірографічні тести, показники, що характеризують бронхіальну прохідність, функціональні проби Штанге, Генчі, МВЛ, індекс Тіфно-Вотчала та інші). Білет № 11 1. Охарактеризувати підбір засобів для додаткового пересування спинальних хворих. 2. Охарактеризувати комплекс вправ для травматологічного хворого з балканською рамою при переломах кісток нижніх кінцівок. 3. Дозування лікувальної ходьби при загальному режимі фізичної терапії хворих на ІМ. Білет № 12 1. Охарактеризуйте проведення моторно вертикального контролю для хворих з ЧМТ, ДЦП та інсультом. 2. Дати визначення поняттю плоскостопість, охарактеризувати етіологію, патогенез та методи діагностики захворювання фізичним терапевтом. 3. Охарактеризувати поняття «Дихальна недостатність» (гостра та хронічна) та її стадії. Білет № 13 1. Охарактеризувати психічні розлади, які бувають при захворюваннях центральної нервової системи. 2. Охарактеризувати методи фізичної терапії після оперативного лікування перелому шийки плечової кістки на ранньому та пізньому післяопераційному періоді. 3. Дати характеристику симптомам, порушенням при захворюваннях серцево-судинної системи. Білет № 14 1. Надати характеристику SMART-цілям. 2. Охарактеризувати термін дисплазія кульшових суглобів, навести етіологію, патогенез та симптоми. 3. Використання технічних методів і засобів фізичної реабілітації у відновному лікуванні пульмонологічних хворих. Білет № 15 1. Навести шкали (оцінка тонусу м’язів, Ашворта), які використовуються при інсульті. 2. Навести мультидисциплінарну команду травматологічного відділення, охарактеризувати функції кожного спеціаліста в ній. 3. Охарактеризувати періоди реабілітації хворих на ІМ на санаторному етапі. Білет № 16 1. Охарактеризуйте шкали для оцінки функціональної незалежності неврологічних хворих. 2. Охарактеризувати тести та шкали, які використовує фізичний терапевт на пізньому післяопераційному періоді для оцінки стану хворого з переломом проксимального відділу стегнової кістки. 3. Дати характеристику анатомо-фізіологічним особливостям апарату дихання людини, їх вплив на гемодинаміку, вегетативну нервову систему та інші системи організму; етіологія та патогенез бронхо-легеневої патології. Білет № 17 1. Охарактеризувати явище парестезії та причини її виникнення. 2. Дати визначення поняттю контрактура, ригідність та анкілоз. 3. Які засоби та форми ЛФК застосовують на санаторному етапі реабілітації хворих на ІМ? Білет № 18 1. Охарактеризувати шкали та тести, які використовуються фізичним терапевтом для оцінки ходьби у пацієнтів із захворюваннями центральної нервової системи. 2. Охарактеризувати обстеження травматологічного хворого фізичним терапевтом. 3. Особливості використання природних методів і засобів фізичної терапії у пульмонологічних хворих (кліматотерапія, аероіонотерапія, аромотерапія, спелеотерапія, галотерапія, пелоїдотерапія і інші) на санаторному етапі реабілітації. Білет № 19 1. Навести заходи, які проводить фізичний терапевт для зменшення спастичних явищ кисті при інсульті. 2. Дати визначення поняттю сколіоз та навести його стадії. 3. Особливості використання природних методів і засобів фізичної терапії при захворюваннях сердцево-судинної системи (кліматотерапія, аероіонотерапія, аромотерапія, спелеотерапія, галотерапія, пелоїдотерапія і інші) на санаторному етапі реабілітації. Білет № 20 1. Дати визначення поняттю неглект та навести тести, які використовуються фізичним терапевтом для даних хворих. 2. Дати визначення поняттю кіфоз, лордоз та постава. 3. Охарактеризувати основні завдання ЛФК у хворих на бронхіальну астму та засоби і методи реабілітаційного впливу (терапевтичні вправи, дихальна гімнастика, мануальні маніпуляційні втручання на грудній клітці, масаж, фізіотерапія). Білет № 21 1. Дати визначення поняттю інсульт, перерахувати його види, етіологію та патогенез. 2. Навести класифікацію переломів хребта та їх симптоми. 3. Класифікація та клінічна характеристика основних захворювань серцево-судинної системи. Білет № 22 1. Навести комплекс заходів, які проводить фізичний терапевт для профілактики больових відчуттів в плечового суглоба при інсульті. 2. Охарактеризувати спосіб підбирання хворому засобів пересування при переломах кісток нижньої кінцівки. 3. Основні завдання та особливості використання масажу при захворюваннях дихальної системи, показання та протипоказання до використання, прийоми масажу та методики використання. Білет № 23 1. Охарактеризувати постуральні порушення при хворобі Паркінсона. 2. Охарактеризувати способи підбирання хворому пахових та канадських милиць, ковіньки та ходунків при переломах кісток нижньої кінцівки. 3. Яких методичних принципів треба дотримуватися, застосовуючи ЛФК при серцево-судинних захворюваннях? Білет № 24 1. Особливості фізичної терапії при енцефаліті на лікарняному періоді відновлення. 2. Охарактеризувати ускладнення, що можуть виникнути при переломах кісток тазу та навести засоби для боротьби з ними. 3. Визначити поняття «Дренажні положення», їх значення в реабілітації пульмонологічних хворих, методики використання при різних захворюваннях дихальної системи. Білет № 25 1. Дати визначення поняттю розсіяний склероз, охарактеризувати етіологію, патогенез та перерахувати клінічні ознаки хвороби. 2. Дати визначення поняттю коксартроз, охарактеризувати етіологію, патогенез та стадії хвороби. 3. Охарактеризувати методику застосування ЛФК при гіпотонічної хворобі залежно від рухових режимів. Які спеціальні вправи використовують у хворих на гіпотонічну хворобу? Білет № 26 1. Навести мультидисциплінарну команду (МДБ) неврологічного відділення, охарактеризувати функції кожного спеціаліста в ній. 2. Охарактеризувати порушення, які виникають при переломах хребта у шийному відділі. 3. Поняття про дихальні вправи та звукову гімнастику, їх класифікація та характеристика поширених методик дихальних вправ (Стрельнікової, Бутейко, Хатха-йога, дихальні тренажери та інші). Білет № 27 1. Фізична терапія при геморагічному інсульті у відділенні інтенсивної терапії. 2. Охарактеризувати порушення, які виникають при переломах грудного відділу хребта та розкрити механізми отримання цих переломів. 3. Охарактеризувати основні завдання ЛФК у хворих на пневмонію та засоби і методи реабілітаційного впливу (терапевтичні вправи, дихальна гімнастика, мануальні втручання на грудній клітці, масаж, фізіотерапія). Білет № 28 1. Охарактеризувати вправи для статичного напруження м’язів кінцівок при інсульті. 2. Фізична терапія при ендопротезуванні колінного суглоба. 3. Навантажувальні тести для визначення рівня навантажень при заняттях ЛГ хворих із порушеннями в роботі серцево-судинної системи, типи реакції хворих на дозоване фізичне навантаження, показання та протипоказання до тестування. Білет № 29 1. Фізична терапія при невропатії сідничного нерву та його гілок. 2. Фізична терапія при міжхребцевих грижах шийного відділу хребта. 3. Охарактеризувати основні завдання ЛФК у хворих на плеврит та засоби і методи реабілітаційного впливу (терапевтичні вправи, дихальна гімнастика, мануальні втручання на грудній клітці, масаж, фізіотерапія). Білет № 30 1. Функціональні проби. Навести по п`ять проб оцінки функціонального стану серцево-судинної, нервової, дихальної систем. 2. Охарактеризувати порушення, які формуються при ушкодження хребта і спинного мозку залежно від локалізації. 3. Охарактеризувати основні завдання ЛФК у хворих на емфізему легень та засоби і методи реабілітаційного впливу (терапевтичні вправи, дихальна гімнастика, мануальні втручання на грудній клітці, масаж, фізіотерапія). Білет № 31 1. Дати визначення що таке інсульт: ішемічний та геморагічний. 2. Фізична терапія після остеосинтезу малогомілкової кістки на лікарняному етапі. 3. Які існують програми реабілітації хворих на ІМ на стаціонарному етапі, від чого залежить їх вибір? Білет № 32 1. Навести поетапно навчання хворого ходьбі при інсульті та охарактеризувати допоміжні засоби. 2. Реабілітація осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю протягом довготривалого реабілітаційного періоду. 3. Як будується програма фізичної терапії хворих на ІМ на поліклінічному етапі? Білет № 33 1. Фізична терапія при невриті лицьового нерву на лікарняному періоді. 2. Фізична терапія хворих після остеосинтезу вертлюгової западини на лікарняному етапі. 3. Базові компоненти обстеження та контролю стану пацієнта/клієнта фізичним терапевтом при порушеннях дихальної системи (опитування, спостереження, антропометрія, пальпація, перкусія, аускультація, пневмотахометрія, пікфлоуметрія, пульсооксиметрія. Білет № 34 1. Охарактеризувати лікування положенням лежачи на боку та животі для хворих на інсульт. 2. Особливості фізичної терапії з хворими, що знаходяться на скелетному витяжінні при переломах шийки стегна. 3. Охарактеризувати основні типи дихання людини, чинники від яких вони залежать, значення у фізичній терапії та методики їх нормалізації. Білет № 35 1. Фізична терапія при дитячому церебральному паралічі. 2. Дати характеристику симптомам, синдромам, порушенням при захворюваннях та порушеннях опорно-рухового апарату. 3. Основні завдання та особливості використання преформованих фізичних чинників при захворюваннях дихальної системи, показання та протипоказання до використання, механізм дії та методики використання.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
2. Охарактеризувати етіологію, патогенез та синдромокомплекс при пошкодженні передньої хрестоподібної зв’язки. Етіологія та патогенез. Найчастіше – спортивні травми: 1) різке згинання, відведення та зовнішня ротоція гомілки при фіксованій стопі; сюди входить «нещаслива тріада», тобто розрив великогомілкової, колатеральної зв’язки, внутрішнього меніску та передньої хр. зв’язки; 2) згинання, приведення та внутрішня ротація гомілки; 3) розгинання, приведення та внутрішня ротація гомілки; 4) перерозгинання гомілки; 5) прямий удар спереду назад по зігнутому до 900 колінному суглобу; 6) хрестоподібні зв’язки завжди розриваються при вивиху гомілки. Ушкодження зв’язкової структури – це розрив волокон зв’язки, який обмежений її межами (зв’язка та її кріплення до кістки). Є три ступені ушкодження: І – розрив мінімальної кількості волокон зв’язки з локальною хворобливістю, без порушення стабільності; ІІ – розрив великого числа волокон з локальною хворобливістю, з вираженою реакцією суглоба, зниженням його функції, без порушення стабільності; ІІІ – повний розрив зв’язки з порушенням стабільності. 1. Фізична терапія при дитячому церебральному паралічі. Лікування комплексне, включає в себе медикаментозне, фізіотерапевтичне, ортопедичне, логопедичне лікування, гідрокінезотерапію, електростимуляцію м’язів у спокої та ходьбі. Особливе значення має ЛФК та масаж. Методики моторного перенавчання: методи Бобат, Кебот, Феліс, Темпі-Фей, Семенової та ін. Релаксуючий масаж знижує м’язовий тонус, протидіє розвитку контрактур. Нормалізація м’язового тонусу є обов’язковим фоном для занятій ЛФК. Для стимуляції розвитку рухів використовується як загальний, так і точковий масаж за гальмівним типом. Трудотерапія для розвитку основних прийомів самообслуговування, придбання певних трудових навичок, необхідних для соціалізації особистості. Задачі ЛФК у період остаточних явищ: - зниження гіпертонусу м’язів, що приводять, та м’язів-згиначів, укріплення слабких м’язів; - покращення рухливості в суглобах, корекція хибних установок опорно-рухового апарату; - покращення координації рухів та рівноваги; - стабілізація правильного положення тіла, закріплення навички самостійного стояння, ходьби;