0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Соціальні аспекти дослідження впливу реклами на споживацьку поведінку (ID:100737)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Соціологія
Сторінок: 104
Рік виконання: 2011
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ СОЦІАЛЬНИХ АСПЕКТІВ ВПЛИВУ РЕКЛАМИ НА СПОЖИВЧУ ПОВЕДІНКУ 1.1 Феномен споживання у світлі соціологічної теорії 1.2 Соціологічна наука про соціальні аспекти впливу реклами на поведінку споживачів ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 1 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ СОЦІАЛЬНИХ АСПЕКТІВ ВПЛИВУ РЕКЛАМИ НА СПОЖИВЧУ ПОВЕДІНКУ 2.1. Обґрунтування методів та методик, обраних для проведення дослідження на тему «Соціальні аспекти впливу реклами на споживчу поведінку» 2.2. Організація та проведення соціологічного дослідження на тему «Соціальні аспекти впливу реклами на споживацьку поведінку» ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 2 РОЗДІЛ 3. РЕЗУЛЬТАТИ СОЦІОЛОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ СОЦІАЛЬНИХ АСПЕКТІВ ВПЛИВУ РЕКЛАМИ НА СПОЖИВЧУ ПОВЕДІНКУ 3.1 Аналіз результатів соціологічного дослідження соціальних аспектів впливу реклами на споживчу поведінку ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ З ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову