0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ТЕХНОЛОГІЯ РОБОТИ СОЦІАЛЬНОГО ПРАЦІВНИКА З ПОДОЛАННЯ БУЛІНГУ В УЧНІВСЬКОМУ ТА МОЛОДІЖНОМУ СЕРЕДОВИЩІ (ID:1031575)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Соціологія
Сторінок: 58
Рік виконання: 2024
Вартість: 600
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП......................................................................................................................3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ З ПОДОЛАННЯ БУЛІНГУ В УЧНІВСЬКОМУ ТА МОЛОДІЖНОМУ СЕРЕДОВИЩІ.........................................................................................................6 1.1. Теоретичний аналіз суті й особливостей соціальної роботи працівника з подолання булінгу в учнівському та молодіжному середовищі…………...........6 1.2. Аналіз досвіду соціальної роботи працівника з подолання булінгу в учнівському та молодіжному середовищі…………………………………........13 1.3 Характеристика нормативно-правової бази щодо соціальної роботи з подолання булінгу в учнівському та молодіжному середовищі.........................22 Висновки до розділу 1............................................................................................25 РОЗДІЛ 2 ТЕХНОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ З ПОДОЛАННЯ БУЛІНГУ В УЧНІВСЬКОМУ ТА МОЛОДІЖНОМУ СЕРЕДОВИЩІ.......................................................................................................26 2.1. Аналіз технологій роботи соціального працівника з подолання булінгу в учнівському та молодіжному середовищі........................... ................................26 2.2. Розробка технології соціальної роботи з подолання булінгу в учнівському та молодіжному середовищі……………………………………………………29 2.3. Експериментальне впровадження розробленої технології соціальної працівника з подолання булінгу в учнівському та молодіжному середовищі…………………………………………………………………..........42 Висновки до розділу 2...........................................................................................47 ВИСНОВКИ ..........................................................................................................48 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.........................................................50 ДОДАТКИ..............................................................................................................54
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1.1. Теоретичний аналіз суті й особливостей соціальної роботи працівника з подолання булінгу в учнівському та молодіжному середовищі Булінг, за визначенням Центру контролю та профілактики захворювань (CDC), - це агресивні дії, які здійснюються індивідом або групою, не пов'язаними з жертвою, і що мають тенденцію повторюватися або мають відчутні основи для можливого повторення [4]. За словами психотерапевта І. Бердишева, булінг розглядається як умисне, тривале насилля, яке не є захистом та виходить від однієї особи чи кількох осіб [7]. Соціолог І. Кон вважає булінг методом залякування або психологічного та фізичного терору, мета якого – викликати страх у людини та підпорядкувати її [18]. Т. Фалд, керівник веб-ресурсу BullyOnLine, описує булінг як систематичну негативну поведінку співробітника щодо інших колег або цілого колективу, що може включати надмірну критику, необгрунтовані вимоги, відмову в оцінці, ізоляцію та поширення неправдивих чуток [23]. У змінах до Закону України «Про освіту» введене нове визначення терміну «булінг (цькування)», яке описується як дії або бездіяльність учасників освітнього процесу, що включає психологічне, фізичне, економічне та сексуальне насильство [13]. Це також може включати застосування електронних комунікаційних засобів. Такі діяння, що вчиняються як дітьми, так і проти дітей, можуть призвести або призвели до шкоди психічному чи фізичному здоров'ю потерпілих. Соціологічні дані показують, що до 40% українських підлітків зазнають насильства у шкільному середовищі [15]. За словами Е. Воронцової, булінг визначається як навмисне насильство, яке не має на меті самооборону і не підтримується законодавчими актами [6, с. 24]. Це може бути тривалим або повторюваним актом фізичного або психологічного впливу, здійснюваним однією особою або групою, які мають певні переваги, такі як фізичні, психологічні чи адміністративні. Такі дії часто відбуваються в структурованих колективах і мотивовані особистими цілями, наприклад, бажанням набути авторитету серед певних груп людей. У сучасному освітньому контексті термін «булінг» стає все більш актуальним, особливо у взаємодіях між дітьми та підлітками. "Булінг" асоціюється з такими явищами, як: - насильство – цілеспрямоване фізичне або психічне втручання, що накладається однією особою на іншу проти її волі, призводячи до фізичної, моральної чи матеріальної шкоди або загрози такої шкоди з кримінальним наміром; - агресія – це дії або поведінка, як індивідуальна, так і групова, що мають на меті заподіяння фізичної або психічної шкоди, а іноді й знищення іншої особи або групи; - третирування – презирливе, зверхнє ставлення або безцеремонне поводження з особою. Для глибокого розуміння цієї проблеми важливо засвоїти значення самого слова «булінг» [8]. Перші дослідження булінгу з'явились на початку 1970-х років у Скандинавії, де насильство серед дітей у шкільному середовищі стало об'єктом наукового аналізу. Наукове осмислення його аспектів почалося з робіт норвезького психолога Д. Ользеуса наприкінці 1970-х. Ользеус визначив основні характеристики учнів, які схильні до булінгу: вони виявляють значну потребу в домінуванні та контролі над іншими, демонструючи при цьому імпульсивність та агресивність; часто поводяться зухвало як із однолітками, так і з дорослими, зокрема з батьками та вчителями; виявляють нездатність співчувати своїм жертвам. Зазвичай такі діти фізично сильніші за своїх однолітків [26, с. 237]. Сам термін «булінг» виник із англійського дієслова «to bully» [27, с. 137]. Згідно з Кембриджським словником англійської мови, «to bully» означає ображати або залякувати когось, хто фізично слабший або має менший вплив, часто з метою змусити цю особу виконати небажані дії [27, с. 138]. В Оксфордському словнику це дієслово визначається як дії, спрямовані на заподіяння шкоди, залякування або примушення вразливої особи до небажаних дій [27, с. 137]. Українські джерела трактують «булінг» як цькування або залякування [9].