0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Соціологія підприємництва і бізнесу (ID:1059428)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Соціологія
Сторінок: 22
Рік виконання: 2024
Вартість: 350
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ СОЦІОЛОГІЇ ПІДПРИЄМНИЦТВА І БІЗНЕСУ 5 1.1 Поняття "соціологія підприємництва і бізнесу" 5 1.2 Предмет та методи дослідження соціології підприємництва і бізнесу 6 1.3 Основні теоретичні підходи до вивчення соціології підприємництва і бізнесу 8 РОЗДІЛ 2. СОЦІАЛЬНІ ФАКТОРИ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА РОЗВИТОК ПІДПРИЄМНИЦТВА ТА БІЗНЕСУ 10 2.1 Культурні норми та цінності 10 2.2 Соціальні мережі та капітал 11 2.3 Інституційне середовище 12 РОЗДІЛ 3. СОЦІАЛЬНІ НАСЛІДКИ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ 14 3.1 Вплив на зайнятість 14 3.2 Вплив на нерівність 15 3.3 Вплив на локальні громади 16 3.4 Вплив на суспільство в цілому 17 РОЗДІЛ 4. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА І БІЗНЕСУ З УРАХУВАННЯМ СОЦІОЛОГІЧНИХ ФАКТОРІВ 19 4.1 Політика та інституційне середовище 19 4.2 Програми підтримки підприємництва 20 4.3 Соціальна відповідальність підприємств 21 ВИСНОВКИ 22 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 23
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
На початку XXI ст., ери підприємництва, нових технологій та інформації, стає все актуальнішим ретельний та всебічний аналіз феномена підприємництва, який належить до недостатньо вивчених проблем сучасних суспільно-економічних та інших дисциплін. Що ж таке підприємництво? Вид діяльності? Спосіб життя? Наука? Мистецтво? Виявляється, що і те, й інше. Є у ньому спільне із ризиком, спортом, культурою, поезією, злетом творчої думки. У підприємництві мають місце свої писані й неписані закони, принципи, етика взаємовідносин, латентні механізми, своя "вища математика" та "елементарна азбука". У сучасних умовах переходу до ринкових відносин виникла нагальна потреба у вивченні підприємницької діяльності та її головного суб'єкта - підприємця. Традиційно склалася думка, що лідером у цьому напрямку виступає економічна наука, бо підприємництво відносять до явища економічного. Однак це - хибна думка. Економічна наука описує зміст підприємницької діяльності лише з економічної точки зору і деперсоналізовано - лишаючи поза увагою фігуру підприємця. Предмет пошуків у галузі теорії і практики підприємництва почав складатися у вітчизняній науці на зламі 80-90-х років, коли підприємницька діяльність привернула до себе увагу не тільки економістів, а й філософів, соціологів, психологів, культурологів. 1.1 Поняття "соціологія підприємництва і бізнесу" Наука, котра вивчає весь спектр соціальних сторін підприємництва - з точки зору природи підприємництва, історії і проблем становлення, потреби, цінності та мотиви діяльності підприємців, моделі їх поведінки - є соціологія підприємництва.[1] Соціологія підприємництва - це типова соціологічна теорія середнього рівня. Вона вивчає підприємництво як одну із соціально-економічних підсистем, узагальнює відповідні емпіричні дані. Вона використовує вироблені нею поняття і методи, без яких неможливе пізнання соціально-економічної реальності, і, можливо, виступає головною з'єднувальною ланкою для тих наукових галузей, що займаються вивченням підприємницького феномена в різних його вимірах. Не лише соціологи, а й економісти, психологи, філософи, історики, культурологи так чи інакше в своїх дослідженнях торкаються підприємництва. Щодо виникнення та розвитку соціології підприємництва, то вона, як і багато інших галузевих соціологічних дисциплін, до сьогодні не є чітко сформованою як наукова дисципліна. Справа в тім, що соціологія підприємництва не виникала з єдиного (одного-двох) джерела, а формувалася на засадах багатьох наукових галузей, перш за все теорії економічного розвитку та історії економічних вчень. Деякі явища, що вивчає "підприємницька наука", намагались висвітлювати ще в далекі античні та середньовічні часи.