Використання українцями мережі Інтернет та комп’ютерної техніки (ID:1126790)
Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП…………………………………………………………3
Розділ 1. Відношення респондентів до комп’ютерної техніки та інтернет-мережі………………………………………………………………...5
1.1. Вміння користуватися респондентів комп’ютером…….5
1.2. Користування респондентами інтернетом.………………6
1.3. Планування респондентів найближчим часом купити для себе комп’ютер…………….………………………………………………..7
1.4. Респонденти і їх користування різними послугами зв’язку…………………………………………………………………9
Висновки до розділу 1…………………………………11
Розділ 2. Взаємозв’язок користування комп’ютерної техніки та інтернету……………………………………………………12
2.1. Вміння користуватися комп’ютером та інтернетом……………………….……………………………………...12
2.2. Вплив вікової групи на користування інтернетом…………….15
2.3. Вплив вікової групи на користування комп’ютерної техніки…………….17
2.4. Вплив вікової групи на користування різними послугами зв’язку…20
Висновки до розділу 2…………………………………24
Висновки………………………………….……….25
Зразок роботи
Вступ
Актуальність теми - Що шукає сучасний український користувач у всесвітній мережі? Відповідь на це питання дає свіже дослідження компанії iVOX. Більше двох тисяч українських користувачів світової мережі взяли участь в опитуванні в червні 2019 року.Що для вас всесвітня мережа? Простір для комунікацій чи інструмент вирішення питань щодо роботи та навчання? Компанія iVOX опитала 2024 респондента, щоб дати відповіді на ці питання. Вибірка репрезентує українських користувачів всесвітньої мережі за такими показниками як стать, вік і регіон проживання. Згідно з даними опитування 65,9% респондентів проводять значну частину часу в Інтернеті, 6% вважають, що приділяють світовій мережі занадто багато особистого часу. Чи можна говорити про Інтернет-залежність, чи розуміти це як адекватну тенденцію у сфері цифрових технологій?Близько 11% опитаних не уявляють свого життя без Інтернету та онлайн-послуг. І що найцікавіше, саме представники вікової категорії 45 і старше схиляються до цієї думки, хоча ми звикли думати, що це більш характерно для молодого покоління. Українська асоціація інтернет-реклами (УАІР) оприлюднила результати дослідження українських аудиторії мережі інтернет та електронної комерції, проведеного в лютому 2009 року компанією Gemius Ukraine. Дослідження проводилося за методологією gemiusAudience. Представлені дані 179 українських веб-сайтів (у грудні, їх було 160, у січні - 166). Охоплення - 71,5% українських користувачів інтернету (було - 71,14%). Соціально-демографічний звіт складений на основі 33684 анкет. Ці й ще багато інших соціологічних опитувань проводиться на тему комп’ютерної техніки та інтернет-мережі, так як цю тему неможливо дослідити до кінця. Саме тому моя тема була, є, і буде досить актуальною.
Мета – дослідити використання українцями мережі інтернет та комп’ютерної техніки, визначити уміння та навики працювати за комп’ютером.
Завдання курсової роботи:
1.Дослідити вміння українцями користуватися комп’ютером та інтернетом.
2.З’ясувати користування інтернетом за віковою групою.
3.Дізнатися як відрізняється користування комп’ютером за віковою групою.
4.Порівняти плани на майбутнє щодо купування комп’ютера та вікової групи на сьогодні.
Гіпотези:
1.Українці вміють користуватися комп’ютером та інтернетом на середньому рівні.
2.Інтернетом користується більш молодша група людей.
3.Комп’ютерна техніка доступніша, ніж інтернет. Ним користуються різного віку люди. Найбільша частка випадає на людей до 30 років.
4.На сьогодні комп’ютерна техніка являється засобом всебічного користування, незалежно від вікової групи.
Для швидкої відповіді пишіть у вайбер чи телеграм за номером 0966047435
Інші роботи з даної категорії: