0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Специфіка анкетування (ID:1126807)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Соціологія
Сторінок: 26
Рік виконання: 2023
Вартість: 2100
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ 1.Розділ І. Загальна характеристика методу опитування. Анкетування. 1.1.Загальна характеристика опитування. 1.2.Загальна характеристика анкетних опитувань. 2.Розділ ІІ. Специфіка анкетування. 2.1.Анкета – основний інструмент дослідження. 2.2.Основні вимоги до запитань анкети. 2.3.Помилки формулювань анкетних опитувань. 2.3.1.Невизначеність або неоднозначність понять, що використовуються в анкетних опитуваннях. 2.3.2.Неконкретність в анкетних опитуваннях. 3.Розділ ІІІ. Вимоги до побудови анкети в конкретному соціологічному дослідженні. 3.1. Вимоги до побудови анкети в конкретному соціологічному дослідженні. 4. Розділ IV. Роздавальне та групове анкетування. 4.1. Роздавальне анкетування. 4.2. Групове анкетне опитування. Висновок. Література.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Анкета – тиражований документ, який містить певну сукупність запитань, сформульованих і пов’язаних між собою за встановленими правилами. Предметом моєї курсової роботи є специфіка анкетувань, а об’єктом роботи є сама анкета, її види та інші важливі елементи з яких вона складається. Мета роботи – досягти більше знань в галузі анкетування, як методу опитування, навчитися правильно складати анкети. Завдання: Я вважаю, що тема курсової роботи „Специфіка анкетування” є досить актуальною в наш час. Адже зараз розробляють все нові й нові способи впливу на людей саме через анкетні опитування. Соціологам дуже до вподоби цей метод, тому що це є найшвидший метод отримання інформації за кількістю респондентів. Одним з найпоширеніших видів опитування є анкетування, воно передбачає самостійне заповнення анкети респондентом. Використовуючи роздаткову, поштову чи надруковану у пресі анкету, дослідник з мінімальною технічною допомогою за короткий час може зібрати первинну інформацію від сотень респондентів. Забезпечуючи повну анонімність, метод анкетування дає змогу ефективніше досліджувати морально-етичні проблеми. Оскільки анкету респондент заповнює самостійно, особливо важливе значення мають структура запитань, мова і стиль їх формулювання, рекомендації щодо заповнення анкети, а також її графічне оформлення. Починається вона вступною частиною, в якій зазначають, хто, з якою метою проводить опитування, вміщують інструкцію щодо заповнення анкети, зосереджують увагу на способі її повернення після заповнення. Її текст повинен створити у респондента настрій співробітництва. Вступну частину найчастіше розміщують на титульному аркуші. Наступним структурним елементом анкети є контактні запитаня. Їх мета – зацікавити респондента, полегшити йому входження у проблему. Тому вони повинні бути простими за формулюванням, передбачити достатньо легкі відповіді на них. Сутнісну інформацію містять основні запитання, зміст яких повністю визначається цілями і завданнями дослідження. Найкраще, якщо кожному окремому завданню відповідає певний блок запитань, перехід до нового супроводжується поясненнями. Після основних вміщують запитання для з’ясування соціально-демографічних характеристик респондентів. Наприкінці дають декілька запитань, які повинні зняти психологічне напруження в опитуваних, допомогти їм усвідомити необхідність і значущість здійсненої ними роботи. Для швидкої відповіді пишіть у вайбер чи телеграм за номером 0966047435