Специфіка анкетування (ID:1126807)
Зміст
Зміст
Вступ
1.Розділ І. Загальна характеристика методу опитування. Анкетування.
1.1.Загальна характеристика опитування.
1.2.Загальна характеристика анкетних опитувань.
2.Розділ ІІ. Специфіка анкетування.
2.1.Анкета – основний інструмент дослідження.
2.2.Основні вимоги до запитань анкети.
2.3.Помилки формулювань анкетних опитувань.
2.3.1.Невизначеність або неоднозначність понять, що використовуються в анкетних опитуваннях.
2.3.2.Неконкретність в анкетних опитуваннях.
3.Розділ ІІІ. Вимоги до побудови анкети в конкретному соціологічному дослідженні.
3.1. Вимоги до побудови анкети в конкретному соціологічному дослідженні.
4. Розділ IV. Роздавальне та групове анкетування.
4.1. Роздавальне анкетування.
4.2. Групове анкетне опитування.
Висновок.
Література.
Зразок роботи
Вступ
Анкета – тиражований документ, який містить певну сукупність запитань, сформульованих і пов’язаних між собою за встановленими правилами.
Предметом моєї курсової роботи є специфіка анкетувань, а об’єктом роботи є сама анкета, її види та інші важливі елементи з яких вона складається.
Мета роботи – досягти більше знань в галузі анкетування, як методу опитування, навчитися правильно складати анкети.
Завдання:
Я вважаю, що тема курсової роботи „Специфіка анкетування” є досить актуальною в наш час. Адже зараз розробляють все нові й нові способи впливу на людей саме через анкетні опитування. Соціологам дуже до вподоби цей метод, тому що це є найшвидший метод отримання інформації за кількістю респондентів.
Одним з найпоширеніших видів опитування є анкетування, воно передбачає самостійне заповнення анкети респондентом. Використовуючи роздаткову, поштову чи надруковану у пресі анкету, дослідник з мінімальною технічною допомогою за короткий час може зібрати первинну інформацію від сотень респондентів. Забезпечуючи повну анонімність, метод анкетування дає змогу ефективніше досліджувати морально-етичні проблеми.
Оскільки анкету респондент заповнює самостійно, особливо важливе значення мають структура запитань, мова і стиль їх формулювання, рекомендації щодо заповнення анкети, а також її графічне оформлення. Починається вона вступною частиною, в якій зазначають, хто, з якою метою проводить опитування, вміщують інструкцію щодо заповнення анкети, зосереджують увагу на способі її повернення після заповнення. Її текст повинен створити у респондента настрій співробітництва. Вступну частину найчастіше розміщують на титульному аркуші.
Наступним структурним елементом анкети є контактні запитаня. Їх мета – зацікавити респондента, полегшити йому входження у проблему. Тому вони повинні бути простими за формулюванням, передбачити достатньо легкі відповіді на них.
Сутнісну інформацію містять основні запитання, зміст яких повністю визначається цілями і завданнями дослідження. Найкраще, якщо кожному окремому завданню відповідає певний блок запитань, перехід до нового супроводжується поясненнями.
Після основних вміщують запитання для з’ясування соціально-демографічних характеристик респондентів. Наприкінці дають декілька запитань, які повинні зняти психологічне напруження в опитуваних, допомогти їм усвідомити необхідність і значущість здійсненої ними роботи.
Для швидкої відповіді пишіть у вайбер чи телеграм за номером 0966047435
Інші роботи з даної категорії: