0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Основні теорії масових комунікацій (ID:1134670)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Соціологія
Сторінок: 18
Рік виконання: 2019
Вартість: 70
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 ОСНОВНІ ТЕОРІЇ МАСОВИХ КОМУНІКАЦІЙ 4 ВИСНОВКИ 16 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 19  
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Комунікація є однією з центральних складових сучасного суспільства. Статус країни, фірми, організації в реальному світі визначається також її статусом в інформаційному просторі. Масова комунікація - процес поширення інформації (знань, духовних цінностей, моральних і правових норм тощо) з допомогою технічних засобів (преса, радіо, телебачення, комп'ютерна техніка та ін) на чисельно великі, розосереджені аудиторії. Основні параметри, що відрізняють масову комунікацію від групової, - кількісні. У той же час внаслідок значного кількісного переваги (збільшення окремих комунікативних актів, каналів, учасників тощо) створиться нова якісна сутність, комунікації з'являються нові можливості, створюється потреба в особливих засобах (передача інформації на відстань, швидкість, тиражування тощо). Умови функціонування масової комунікації (В. П. Конецкой):  масова аудиторія (вона анонімна, просторово розосереджена, але ділиться на групи за інтересами тощо);  соціальна значущість інформації;  наявність технічних засобів, що забезпечують регулярність, швидкість, тиражированность інформації, передачу її на відстань, зберігання і багато канальність (в сучасну епоху усіма відзначається перевага візуального каналу).