0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Функції спілкування в процесі соціально-культурної діяльності. Види спілкування (ID:1135205)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Соціологія
Сторінок: 14
Рік виконання: 2019
Вартість: 70
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ 2 Розділ 1. Спілкування і діяльність 3 Розділ 2. Функції спілкування 6 Розділ 3. Вербальна комунікація 8 Висновки 12 Список використаної літератури 14
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Уся система ставлення людини до інших людей реа¬лізується у спілкуванні. Поняття «спілкування» є одним із центральних у системі психологічного знання: Соціальна функція спілкування полягає в тому, що воно виступає за¬собом передання суспільного досвіду. Його специфіка ви-значається тим, що в процесі спілкування суб'єктивний світ однієї людини розкривається для іншої, відбувається взаєм¬ний обмін діяльністю, інтересами, почуттями та ін. У спіл¬куванні людина формується і самовизначається, виявляючи свої індивідуальні особливості. Результат спілкування — на-лагодження певних стосунків з іншими людьми. Завдяки спілкуванню здійснюється інтеграція людей, виробляються норми поведінки, взаємодії. Зв'язок людей у процесі спіл¬кування є умовою існування групи як цілісної системи. Спілкування координує спільні дії людей і задовольняє пот¬ребу в психологічному контакті. Потреба у спілкуванні є однією з первинних потреб дитини. Вона розвивається від простих форм (потреба в емоційному контакті) до більш складних (співробітництво, інтимно-особисте спілкування). В процесі індивідуального розвитку змінюються мотиви спіл¬кування. М.І.Лісіна окреслила такі стадії розвитку потреби дитини в спілкуванні: потреба в увазі та доброзичливості дорослого (перше півріччя життя), у співробітництві (ранній дошкільний вік), у зацікавленості дорослого запитами дити¬ни (молодший та середній дошкільний вік), у взаєморо¬зумінні та співпереживанні (старший дошкільний вік). Ос¬новні мотиви у спілкуванні дітей дошкільного віку — піз¬навальні, ділові та особистісні.