0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Міжособистісна комунікація як предмет соціологічних досліджень (ID:1135580)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Соціологія
Сторінок: 29
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
План Вступ…………………………………………………………………….. 3 1. Поняття соціальної комунікації………………………………… 5 1.1 міжособістісна взаємодія……………………………………. 10 2. Соціальне міжособистісне пізнання як чинник соціальної комунікації………………………………………………….. 21 Висновок………………………………………………………………… 29 Список літератури………………………………………………………. 30
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Соціальна комунікація (лат. communico –спілкуюсь із кимось) в міжособистісних відносинах ототожнюється з тим що людина думає перед виголошуванням інформації, як висловлюється, доносить свою думку до співрозмовника, як отримує від нього інформацію про правильність інтерпретації думки, реакцію на неї, як відбувається процес обговорення. Специфіка міжособистісної комунікації. Вона виявляється в таких аспектах:  наявність спільного комунікативного простору;  активність учасників комунікації як суб'єктів взаємного інформування.  Спрямовуючи інформацію, один учасник спілкування передбачає активність іншого, який також має орієнтуватися на мотиви, цілі, установки свого партнера, відповідно аналізувати їх;  під час виголошування думки кожним учасником налагоджується спільна діяльність;  активність суб'єктів комунікації передбачає не формальний “рух інформації”, а активний обмін нею;  у процесі комунікації відбувається взаєморозуміння (непорозуміння), яке досягається наявністю зворотного зв'язку, а також значущістю інформації;  інформація, яка дійшла до співрозмовника і повернулась назад, організовує партнерів міжособистісної комунікації в спільне інформаційне поле;  спільний смисл у міжособистісній комунікації виробляється за умови, що інформація не просто прийнята, а й осмислена, тобто за наявності процесу спільного осягнення предмета розмови;  характер обміну інформацією визначається можливістю взаємного впливу партнерів за допомогою системи знаків;  ефективність комунікації вимірюється тим, наскільки значущим є взаємний вплив партнерів;  комунікативний вплив можливий лише за умови, що індивід, який спрямовує інформацію (комунікатор), та індивід, який її приймає (реципієнт), мають єдину або подібну систему кодифікації і декодифікації;  соціальна комунікація психологічно можлива за умови, що знаки, закріплені за ними значення (відображення найсуттєвіших та узагальнених сторін предметів і явищ) та смисли (суб'єктивний зміст, якого набуває слово в конкретному контексті) відомі учасникам комунікативного процесу;  учасники комунікації повинні ідентично розуміти ситуацію спілкування;  під час обміну інформацією можуть виникнути комунікативні бар'єри. Досягти взаєморозуміння під час комунікації, створити спільне інформаційне поле, спільний смисл дуже складно. Щоб інформація була зрозумілою комунікатору і реципієнту, потрібно подолати міжособистісну комунікацію.