0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Співвідношення вербальних та невербальних засобів комунікації у формуванні когнітивної карти студента (ID:1144423)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Соціологія
Сторінок: 48
Рік виконання: 2021
Вартість: 1390
Купити цю роботу
Зміст
ВCТУП 3 1 Методологічні засади дослідження ролі комунікації у формуванні когнітивної карти студента 5 1.1 Характеристика основних понять 5 1.2 Стан наукової розробки теми 8 1.3 Принципи та методи дослідження ролі комунікації у формуванні когнітивної карти студента 11 2 Теоретичні засади дослідження співвідношення вербальних та невербальних засобів комунікації у формуванні когнітивної карти студента... 15 2.1 Особливості та елементи когнітивної карти студента 15 2.2 Класифікація вербальних та невербальних засобів комунікації 17 2.3 Комунікативні технології формування когнітивної карти студента ………………………………………………………………….…… 22 2.4 Роль комунікативного впливу в процесі формування когнітивної карти студента … 28 3 Праксеологічні засади дослідження співвідношення вербальних та невербальних засобів комунікації у формуванні когнітивної карти студента… 32 3.1 Результати емпіричного дослідження складових когнітивних карт студентів ЗНУ 32 3.2 Рекомендації щодо вдосконалення комунікативних технологій формування когнітивної карти студента 39 ВИСНОВОК 43 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 47
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВCТУП У сучасному світі, неозброєним оком можна побачити безліч різних намагань вплинути на когнітивну карту студентської молоді, засобів впливу безліч, але студентство переважно знаходиться у дискурсі освітньому, основним інструментом якого є вплив саме комунікативний. Для розуміння або зміни тієї чи іншої когнітивної карти, необхідно знати та розуміти базові вербальні та невербальні засоби впливу. Актуальність теми полягає в тому, що саме конструктивний вплив на когнітивну карту під час діалогу чи дискусії можливий лише тоді, коли той, хто впливає, апелює до комплексного застосування вербальних та невербальних комунікативних прийомів. Вся справа в тому, що комбінація жестів, тембру мови, гнучко вставлених пауз, інтонації та вдалого користування простором комунікативного дискурсу найпростішим образом моделює потрібну модель відношення та поведінки з боку того чи іншого співрозмовника чи аудиторії, та, відповідно, будує нові елементи його когнітивної карти. Об'єкт – когнітивна карта студента. Предмет – роль вербальних та невербальних засобів комунікації у формуванні когнітивної карти студента. Мета – визначити роль вербальних та невербальних засобів комунікації у формуванні когнітивної карти студента. Завдання: • Розглянути основні поняття теми: когнітивність, когнітивна карта, комунікація (вербальна та невербальна), когнітивний стиль, студентська молодь; • Висвітлити соціологічно-психологічні засади щодо стану наукової розробки теми; • Проаналізувати принципи та методи дослідження ролі комунікації у формуванні когнітивної карти студента; • Розкрити складові особливостей та елементів когнітивної карти студента; • Класифікувати вербальні та невербальні засоби комунікації; • Охарактеризувати комунікативні технології формування когнітивної карти студента; • Визначити роль комунікативного впливу в процесі формування когнітивної карти студента • Дослідити результати емпіричного дослідження складових когнітивних карт студентів ЗНУ; • Прописати рекомендації щодо вдосконалення комунікативних технологій формування когнітивної карти студента. Курсова робота складається зі вступу, трьох розділів, проміжних та загального висновків, списку літератури. 1 МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ РОЛІ КОМУНІКАЦІЇ У ФОРМУВАННІ КОГНІТИВНОЇ КАРТИ СТУДЕНТА 1.1 Характеристика основних понять Когнітивна карта будь-якого індивіда являє собою складну систему, сукупність багатьох детермінуючих елементів, і для її розуміння і правильної інтерпретації необхідно звернутися до базових понятійних тлумачень. Термін «когнітивність» (від лат. Сognitio - «пізнання, вивчення, усвідомлення»), що позначає здатність до розумового сприйняття і переробки зовнішньої інформації, використовується в різних, часто доволі у різних контекстах. [1, с. 15]. Так, в психології це поняття співвідноситься з психічними процесами особистості, а особливо з вивченням і розумінням так званих «психічних станів» (переконань, бажань і намірів), але в термінах обробки інформації. Часто цей термін вживається в області вивчення так званого «контекстного знання» (абстрактізаціі і конкретизації), а також в тих областях, де розглядаються такі поняття, як знання, вміння або навчання. Термін «когнітивність» може використовуватися і в більш широкому