0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Вплив телебачення: проблеми та наслідки (ID:1162799)

Тип роботи: інше
Дисципліна:Соціологія
Сторінок: 31
Рік виконання: 2017
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
1 Розробка методологічного розділу програми конкретного соціологічного дослідження 2 Визначення основних понять програми за темою дослідження 3 Вибірка в соціологічному дослідженні 4 Розробка та логічний аналіз анкети 5 Організація та методика проведення опитування респондентів 6 Статистика та обробка інформації 7 Аналіз та узагальнення результатів соціологічного дослідження Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
За весь час існування телебачення, вченими були проведені численні дослідження на тему впливу телебачення на людей. Було відзначено, що телебачення може суттєво впливати на свідомість людей як в позитивному руслі, так і в негативному. Через телебачення, як один з найпопулярніших засобів масової інформації, людина може задовольнити свою потребу в придбанні потрібної інформації. Так, спільно українськими та канадськими вченими, було проведено соціальне дослідження на тему «Роль джерел інформації в становленні здорового способу життя дітей та молоді віком від 10 до 22 років». Це дослідження проводилося на базі Українського інституту соціальних досліджень і центру «Соціальний моніторинг». У ході досліджень науковими співробітниками були визначені засоби масової інформації, які мають найбільший вплив на людину в інформаційному плані. І ними був складений своєрідний рейтинг популярності – перше місце зайняло телебачення (60%), друге – радіо (23%), третє – вуличні рекламні інформаційні буклети (17%), четверте – щотижневі видання, газети, спортивні журнали (4%). У результаті своїх досліджень вчені дійшли висновку, що телебачення може колосально впливати на становлення особистості підлітка.