0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ВИЗНАЧЕННЯ ТА ТИПОЛОГІЯ КОМУНІКАЦІЙНИХ ПОТРЕБ (ID:180802)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Соціологія
Сторінок: 34
Рік виконання: 2016
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ...............................................................................................................3 1. Визначення та аналіз поняття «комунікаційні потреби»..............................5 2. Комунікація як результат потреби комунікатора. Функції комунікацій....11 3. Типологія комунікаційних потреб та комунікації........................................16 4. Соціальні та особистісні комунікаційні потреби.........................................25 Висновок...................................................................................................32 Список використаних джерел..........................................................34
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову