Соціальний захист дітей (ID:234808)
Зміст
ВСТУП.....................................................................................................................3
РОЗДІЛ I. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛЬНОПСИХОЛОГІЧНОГО РОЗВИТКУ ЛЮДЕЙ З ОБМЕЖЕНИМИ
ФУНКЦІОНАЛЬНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ В СОЦІОЛОГІЧНИХ
ДОСЛІДЖЕННЯХ................................................................................................6
1.1.Сучасний стан досліджень проблеми соціального захисту в
соціології………………………………………………………………………...6
1.2.Законодавче забезпечення соціального захисту дітей-інвалідів в
Україні....................................................................................................................12
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИ І ТЕХНОЛОГІЇ ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМ І
ОРГАНІЗАЦІЯ ЗАХОДІВ ЩОДО СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ
ВИХОВАНЦІВ ЧЕРНІГІВСЬКОГО ОБЛАСНОГО ЦЕНТРУ
РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ-ІНВАЛІДІВ…………………………………………18
2.1. Результати дослідження соціальних проблем вихованців Чернігівського
центру…………………………………………………………………………….18
2.2. Робота колективу реабілітологів Чернігівського центру по вирішенню і
профілактиці соціальних проблем дітей – інвалідів…………………………..26
РОЗДІЛ 3. АНКЕТУВАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
РЕАБІЛІТАЦІЙНОГО ЦЕНТРУ №1 В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ.....33
ВИСНОВОК…………………………………………………………………….41
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………..…..43
Зразок роботи
На початку 21го століття доводиться констатувати той
факт, що в Україні, в зв'язку з погіршенням екологічної, економічної
ситуації, суспільного регресу та нормованості з високим рівнем
захворюваності та травматизму, число людей, що мають ті чи інші
обмеження життєдіяльності зростає. Проблема їх соціальної адаптації в
суспільстві є надзвичайно актуальною в даний час. Гуманізація суспільства
зажадала змін у ставленні до інвалідів і дану проблематику охоплює цілий
спектр соціологічних досліджень під назвою «Соціологія інвалідності» та
«Соціологія дитинства», якщо мова йде про захист дітей з обмеженими
можливостями. На сьогоднішній день в соціологічній думці стає все більш
популярною ідея активного залучення суспільства до процесу реабілітації
людей з обмеженими можливостями, особливо коли мова йде про дітей. Ця
ідея поступово знаходить своє втілення в створенні системи комплексної
реабілітаційної допомоги, яка не зводиться тільки до матеріальної підтримки
держави, а включає в себе широкий спектр довгострокових заходів
соціального обслуговування, що здійснюються зусиллями багатьох фахівців.
Аналізуючи зарубіжний досвід в області реабілітації дітей-інвалідів,
українська соціологічна думка констатує, що основу державної політики в
цій галузі в країнах Європи покладені загальні принципи, вироблені їх
спільними зусиллями спрямованими на необмежений розвиток дітей в
незалежності від їх фізіологічних особливостей і дозволяють, не дивлячись
на різноманітність і численність реабілітаційних служб, розглядати
реабілітацію як послідовний, цілеспрямований і скоординований у всіх своїх
елементах процес і тому цей процес необхідно перенести в українські реалії.
Інші роботи з даної категорії: