Зміст
Зі мною можна ЗВ'ЯЗАТИСЯ по телефону : +380983312788
або по еmail : darnax10@gmail.com
Практична робота №3
(третій етап дослідження)
ТЕМА: Вибірка в соціологічному дослідженні.
МЕТА: З’ясувати одиниці вибіркової сукупності.
ЗАВДАННЯ:
– дати теоретичне визначення поняттям ―суцільне та вибіркова
соціологічне дослідження‖, ―генеральна сукупність‖, ―вибіркова
сукупність‖, ―репрезентативність вибірки‖, ―помилка вибірки‖;
– визначити необхідну кількість респондентів для проведення
опитування (використати електронний калькулятор вибірки);
– визначити місце та час проведення опитування;
– обґрунтувати, чому дослідження проводиться саме серед цієї
аудиторії;
– довести, що дана вибірка є репрезентативною.
Хід роботи
В ході роботи необхідно описати основні структурні елементи методичного розділів програми
конкретного соціологічного дослідження: дати теоретичне визначення поняттям "суцільне
соціологічне дослідження‖, ―вибіркове соціологічне дослідження‖, ―генеральна сукупність‖,
―вибіркова сукупність‖, ―репрезентативність вибірки‖, ―помилка вибірки‖, вказати місце та час
проведення майбутнього опитування, визначити необхідну кількість респондентів для опитування
використавши електронний калькулятор вибірки. Розрахувати можливу помилку вибірки.
Приклад:
Суцільне соціологічне дослідження – …..
Вибіркове соціологічне дослідження – …..
Генеральна сукупність – …..
Вибіркова сукупність – …..
Репрезентативність вибірки – …..
Помилка вибірки – …..
Необхідна кількість респондентів для опитування – не менше 30 осіб
(подається 2 зображення калькулятора вибірки з розрахунками об’єму вибіркової сукупності
та помилки вибірки, під зображенням окремо вказується об’єм генеральної сукупності, вибіркової
сукупності, помилка вибірки)
© Слободянюк А.В. Методичні вказівки з дисципліни “Соціологія” [Електронний ресурс] / А.В.Слободянюк. — Вінниця : ВНТУ, 2016. —
24 с. — Режим доступу : . — Назва з екрана.
10
подається опис таблиці
Зазначається N= n= ∆=
Взазуєтся місце та час проведення збору інформації:
Опитування буде проводитис ь на території приватного підприємства «Гефест», м. Вінниця, в
квітні 2016 року.
Зазначається обраний тип соціологічного дослідження та вказується на яку аудиторію
можна буде розповсюдити отримані результати:
Оскільки об'єктом даного соціологічного дослідження є конкретне приватне підприємство
«Гефест», м. Вінниця у кількості 30 осіб і є можливість опитати кожного з них, то
використовувати вибіркове дослідження недоцільно. Тобто дослідження буде суцільне, результати
отриманні в ході дослідження будуть стосуватися лише даної групи.