0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Мізогінія та сексизм у культурі комп’ютерних ігор (ID:444933)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Соціологія
Сторінок: 16
Рік виконання: 2021
Вартість: 700
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ІСТОРІЯ ІГРОВОЇ ІНДУСТРІЇ 4 РОЗДІЛ 2. ВПЛИВ СЕКСИЗМУ ТА МІЗОГІНІЇ НА СПІЛЬНОТУ КОМП’ЮТЕРНИХ ІГОР 8 ВИСНОВКИ 13 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ 14
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Розуміння клімату індустрії відеоігор для жінок вимагає розуміння загальної атмосфери і в освіті з інформатики. Як підкатегорія інформатики, індустрія відеоігор тісно пов'язана з індустрією інформатики. Отримана освіта з інформатики часто вимагається для технічних позицій у сфері відеоігор (тобто розробники, програмісти тощо) та багато тих, хто отримує вищу освіту з наміром потрапити у індустрію створення відеоігор (за межами проектних позицій) обиратимуть освіту з інформатики або комп’ютерних інформаційних технологій. Освіта з інформатики є вхідним квитком у індустрію відеоігор. Поки незалежні розробники ігор стають все більш поширеними, технічні навички, необхідні для дизайну саме ті, що вивчаються в програмах з інформатики. Ігровий дизайн, програмування та анімація - це галузі індустрії відеоігор, необхідні для створення гри. Отримуючи освіту, необхідну для цих галузей індивідуально або в університеті потрібні можливості та чіткі наміри.