0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

РОЗВИТОК СОЦІОЛОГІЧНОЇ ТЕОРІЇ МАСОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ (ID:464607)

Тип роботи: стаття
Дисципліна:Соціологія
Сторінок: 3
Рік виконання: 2021
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
РОЗВИТОК СОЦІОЛОГІЧНОЇ ТЕОРІЇ МАСОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗВИТОК СОЦІОЛОГІЧНОЇ ТЕОРІЇ МАСОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ Лідери думок - це особи, які наділені можливістю здійснювати вплив на формування думки не лише свого оточення, але й широкого загалу в цілому, що у подальшому сприяє активізації обговорення різноманітних тем [1, с. 52]. Вперше позицію стосовно важливості ролі лідерів думок у процесі формування суспільної думки було висловлено П. Лазерфельдом та його співавтором Е. Катцом. Враховуючи те, що на момент проведення дослідження згадами науковцями були відсутні сучасні інформаційно-комунікативні технології, основну увагу приділено соціальному оточенню та засобам масової інформації.