0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості самоідентифікації особистості в Інтернет-просторі: соціологічний аналіз (ID:71674)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Соціологія
Сторінок: 80
Рік виконання: 2009
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ I: Соціологія Інтернету як напрямок сучасної соціології 1.1. Предметна сфера та напрямки досліджень соціології Інтернету 1.2. Поняття віртуального простору, його основні характеристики 1.3. Поняття соціальної мережі та соціальної спільноти у віртуальному просторі 1.4. Висновок до першого розділу Розділ II: Віртуальна ідентичність особистості 2.1. Ідентифікація та самоідентифікація особистості у соціальному просторі 2.2. Ідентичність особистості у віртуальному просторі 2.3. Поняття «віртуальної особистості»: суть, основні характеристики та функції 2.4. Висновок до другого розділу Розділ III: Самоідентификація особистості в Інтернет-просторі: соціологічний аналіз 3.1. Дослідження аудиторії Інтернету 3.2. Соціологічне дослідження «Форми самоідентифікації особистості в мережі Інтернет на прикладі сайту vkontakte.ru» 3.3. Висновок до третього розділу Висновки Бібліографія
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову