0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ПОШИРЕННЯ РЕКЛАМИ ФІТНЕС-СТУДІЇ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ (ID:864444)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Соціологія
Сторінок: 41
Рік виконання: 2022
Вартість: 1500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………..2-4 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПОШИРЕННЯ РЕКЛАМИ В СОЦІАЛЬНІЙ МЕРЕЖІ «FACEBOOK» 1.1 Зміст понять «реклама» та «рекламна кампанія»………………5-7 1.2 Особливості соціальної мережі «Facebook», її функціонал та використання у бізнесі……………………………………………..7-10 1.3 Основні інструменти «Facebook», яі використовуються при веденні блогу………………………..………………………………………..10-13 РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДІЇ «ZEBRA POLE DANCE STUDIO», ЇЇ РЕКЛАМИ ТА ЇЇ КОНКУРЕНТІВ 2.1. Аналіз конкурентного середовища студії акробатики «Zebra Pole Dance Studio»…………………………………………………………...14-16 2.2. Аналіз цільової аудиторії Facebook-сторінок конкурентів та їх діяльності………………………………………………………………..16-22 РОЗДІЛ ІІІ. ПРОСУВАННЯ СТУДІЇ АКРОБАТИКИ «ZEBRA POLE DANCE STUDIO» В МЕРЕЖІ FACEBOOK 3.1. Методика створення та наповнення сторінки у «Facebook»…23-27 3.2. Створення стратегії з просування сторінки у «Facebook»……27-30 ВИСНОВКИ………………………………………………………………31-32 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………….33-36 ДОДАТКИ……………………………………………………………….37-41
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
В умовах конкурентної сучасності будь-який бізнес часто стикається з компаніями, які надають такий же вид послуг, тому для того, щоб вирізнити себе і свій продукт з-поміж інших на ринку важливо його популяризувати. Така діяльність необхідна не лише для того, щоб збільшити прибутки, а в принципі існувати в жорстких умовах конкуренції. Для цього існує поняття реклами. [1] Рекламна кампанія - це спеціально розроблена стратегія, яка здійснюється на різних носіях для досягнення бажаних результатів, таких як підвищення впізнаваності бренду, збільшення продажів та покращення комунікації на конкретному ринку. Все це досягається за рахунок реклами. Зараз є дуже велика кількість визначень поняття «реклама», і кожне з них по-своєму правильне. Саме слово «reclamare» походить з латинської мови і перекладається як «повторно кликати», «знову гукати» тощо. [1] Якщо відкрити діючий закон України «Про рекламу», то там ми натрапимо на наступне визначення. Реклама – це інформація про особу чи товар, яка розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару. [1] Найвідомішим серед авторів у сфері маркетингу є американський економіст, професор міжнародного маркетингу Вищої школи менеджменту Філіп Котлер, який у своїх працях відображає наступне визначення цього терміну: «Реклама являє собою неособисті форми комунікації, здійснювані за посередництвом платних засобів поширення інформації, з чітко вказаним джерелом фінансування». [1] Багато підприємців вважають, що проведення рекламної кампанії — це просто створення оголошення. Однак вони помиляються. Щоб реклама приносила найкращі результати, дуже важливо від початку добре організувати її. [1] Реклама набагато старша, ніж більшість інших видів маркетингової діяльності, таких як маркетинг електронною поштою та маркетинг у пошукових системах . Оскільки Інтернет став нормою, реклама була поділена на дві області: традиційна реклама та цифрова реклама. [2] Традиційна реклама відноситься до друкованої, телевізійної та радіореклами, яка користується популярністю вже понад 150 років. Друкована реклама є найбільш ефективною рекламою для бізнесу, оскільки вона обертається навколо цільової аудиторії, яка особисто отримує рекламу через листівки, газети та поштою. [2] Цифрова реклама обертається навколо будь-якої рекламної діяльності в Інтернеті, такої як медійна реклама, контекстна реклама, реклама в соціальних мережах і т. д. Ця форма реклами дешевше і її легше відстежувати, тому вона стала більш широко використовуваною формою маркетингу. [2] Реклама в соціальних мережах – це вид цифрового маркетингу, який використовує соціальні мережі, такі як Facebook, Twitter та Instagram, для показу платної реклами для певної цільової аудиторії. Реклама в соціальних мережах – це швидкий та ефективний спосіб зв'язатися з споживачами та підвищити ефективність маркетингових кампаній. [2] Використовуючи різні джерела даних, рекламодавці можуть націлюватися на свою аудиторію та надавати персональний контент на основі демографічних даних та поведінки користувачів. Коли аудиторія знайомиться із брендом у соціальних мережах, рекламодавці можуть побачити більше взаємодій та конверсій. Реклама у соціальних мережах також економічно ефективна, пропонуючи високий рівень прибутку. [2] Реклама має також свої функції. (додаток А) Іншими словами, реклама – це вид зв’язку, своєрідної комунікації, який направлений на велику кількість споживачів для інформування їх про існуючі товари чи послуги, їх якість, задля отримання певних цілей компанії, зокрема збільшення продажів, зростання клієнтів, освоєння нових ринків збуту, підвищення рівня пізнаваності бренду тощо. [2]