0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Регулювання навантаження на уроках фізичного виховання (ID:1082111)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 33
Рік виконання: 2024
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. ОРГАНІЗАЦІЯ УРОКІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В ШКОЛІ 5 1.1 Класифікація уроків фізичної культури в школі, їх структура та вимоги 5 1.2 Особливості визначення завдань уроку фізичної культури 12 РОЗДІЛ 2. ПЛАНУВАННЯ ПРАВИЛ БЕЗПЕКИ УРОКІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА РЕГУЛЮВАННЯ НАВАНТАЖЕННЯ 20 2.1 Правила безпеки під час проведення уроків та навчальних занять 20 2.2 Дозування навантаження на уроках фізичної культури 25 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 31
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Здобуття Україною незалежності відбувалося в складних умовах, спричинених важкою екологічною ситуацією в багатьох регіонах та економічною кризою у виробничій сфері, що призвело до погіршення фізичного, психічного та матеріального стану більшості населення. Особливе занепокоєння викликають захворювання підростаючого покоління, необхідність перегляду та диференціації норм фізичного навантаження на уроках фізичної культури на тлі зниження рівня фізичного розвитку та фізичної підготовленості дітей шкільного віку. Особливе місце в системі фізичного виховання дітей шкільного віку посідає фізична підготовка. У дослідженнях різних авторів значна увага приділяється змісту і структурі фізичного виховання школярів, його спрямованості та організації. Багато авторів стверджують, що фізичне виховання дітей на сучасному етапі не враховує нових наукових положень, а система оцінки фізичного розвитку і формування середнього рівня навантаження населення, на основі якої воно розроблено і рекомендовано до впровадження в практику, не сприяє реалізації освітніх і оздоровчих завдань у процесі фізичного виховання. Стверджується, що не сприяє реалізації. Однак питання комплексного визначення рухової активності як основи підвищення рівня фізичного та психологічного здоров'я дітей молодшого шкільного віку не знайшло наукового обґрунтування і суттєво стримує ефективність фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку. Таким чином, актуальність даного дослідження визначається, з одного боку, необхідністю спрямування фізичного виховання молоді на досягнення оздоровчих цілей, а з іншого – методологічною недосконалістю комплексного визначення рухової активності як передумови здоров'я дітей молодшого шкільного віку.