0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ВПЛИВ ЗАНЯТЬ З ЛЕГКОЇ АТЛЕТИКИ НА РІВЕНЬ ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВЛЕНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ (ID:1084618)

Тип роботи: магістерська
Сторінок: 57
Рік виконання: 2022
Вартість: 2800
Купити цю роботу
Зміст
Реферат 5 Аbstract 6 Перелік умовних позначень, символів, одиниць, скорочень і термінів 7 Вступ 8 1 Огляд літератури 11 1.1 Характеристики вікових та фізіологічних особливостей дітей молодшого шкільного віку 11 1.2 Шляхи підвищення рухової активності та фізичної підготовленості дітей молодшого шкільного віку 18 1.3 Сутність підвищення рівня фізичної підготовленості дітей молодшого шкільного віку засобами легкої атлетики 27 2 Завдання, методи та організація дослідження 37 2.1 Завдання дослідження 37 2.2 Методи дослідження 37 2.3 Організація дослідження 39 3 Результати дослідження 47 Висновки 55 Перелік посилань 57
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Легка атлетика має велике значення як прикладний вид, також за її допомогою розвиваються основні фізичні якості: витривалість, сила, швидкість, спритність, гнучкість. В процесі занять легкоатлетичними вправами набуваються уміння та навички швидкого переміщення у просторі, координації рухів, раціо¬налізації виконання різних фізичних вправ. Підлітки, що займаються легкою атлетикою, набувають спеціальні знання з техніки виконання фізичних вправ, основ організації занять, режиму особистої гігієни, харчування, праці. Актуальність і практичне значення зазначеної проблеми зумовили проведення цього дослідження, яке спрямоване на вивчення впливу занять з легкої атлетики на рівень фізичної підготовленості дітей молодшого шкільного віку. Об’єкт дослідження – процес фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку. Предмет дослідження – рівень розвитку рухових якостей учнів молодшого шкільного віку. Суб’єкт дослідження – учні молодшого шкільного віку. Продовжується розвиток і вдосконалювання рухів дитини; вона опановує все складніші рухові акти. У цьому віці діти легко виконують рухи за участю великих м’язових груп та з великою амплітудою і зазнають труднощів при виконанні точних і дрібних (із малою амплітудою) рухів. Саме в період 6-10 років життя закладаються основи культури рухів; успішно освоюються нові, раніше невідомі вправи і дії, фізкультурні знання. Здібності дітей до освоєння техніки рухів настільки великі, що багато нових рухових умінь освоюються без спеціального інструктажу [14, 42].