0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Профільне навчання в старших класах загальноосвітньої школи. Модуль футбол. (ID:1123205)

Тип роботи: магістерська
Сторінок: 75
Рік виконання: 2019
Вартість: 4000
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ 6 1.1 Суть та принципи профільного навчання в старших класах загальноосвітньої школи 6 1.2 Зміст та планування уроків футболу, позакласних і самостійних занять футболом учнів старших класів 26 1.3 Техніка футболу та її класифікація 33 Висновки до розділу 1 37 РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ПРОГРАМИ В СТАРШИХ КЛАСАХ МОДУЛЬ ФУТБОЛ 38 2.1 Організація навчального процесу з фізичної культури 38 2.2 Обладнання, необхідне для вивчення модуля «Футбол» та план -графік 55 2.3 План-конспект уроку з фізичної культури (модуль “Футбол”) для учнів 9-11 класів 63 Висновки до розділу 2 72 ВИСНОВКИ 73 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 74
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність роботи. На сучасному етапі в загальноосвітніх школах України діяльність ведеться на основі Державного освітнього стандарту нового покоління, де визначені сфери відповідальності кожного з учасників освітнього процесу - представників органів керування освітою, адміністрації й вчителів шкіл, самих учнів, а також представників громадянського суспільства для досягнення певних освітніх результатів [1]. Для цього органи управління освітою при виробленні політики в галузі освіти повинні втягнути в розробку стратегічних, програмних документів і нормативних правових актів представників бізнес-співтовариств, суспільних і неурядових організацій, батьків учнів. На даний момент метою шкільної освіти є готовність особистості випускника до цивільної й професійної діяльності, що забезпечує особисте й суспільне благополуччя. Визначені основні вимоги до підготовки учнів у школі: розвиток індивідуальних здатностей учнів; розширення диференційованого навчання відповідно до їхніх запитів і схильностей; розвиток мережі спеціалізованих шкіл і класів з поглибленим вивчанням різних предметів; забезпечення відповідності рівня середньої освіти вимогам науково-технологічного прогресу