0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Тестування рухової підготовленості вчителів з фізичного виховання загальноосвітніх шкіл (ID:1126133)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 28
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ОГЛЯД ЛІТЕРАТУРИ ЩОДО ТЕСТУВАННЯ РУХОВОЇ ПІДГОТОВЛЕНОСТІ ВЧИТЕЛІВ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКІЛ 5 1.1. Значення рухової підготовленості вчителя фізичного виховання 5 1.2. Сучасні вимоги до рухової підготовленості вчителів 7 РОЗДІЛ 2. ЗАВДАННЯ, МЕТОДИ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ РУХОВОЇ ПІДГОТОВЛЕНОСТІ ВЧИТЕЛІВ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКІЛ 13 2.1 Завдання дослідження 13 2.2 Методи дослідження 14 2.3 Організація дослідження 17 РОЗДІЛ 3. РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ РУХОВОЇ ПІДГОТОВЛЕНОСТІ 18 ВИСНОВКИ 25 ПЕРЕЛІК ПОСИЛАНЬ 27 ДОДАТКИ 29
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП На сучасному етапі суспільного розвитку дедалі більшої актуальності набуває забезпечення всебічного виховання підростаючого покоління. Результативність цього процесу значною мірою залежить від якості професійної діяльності вчителів фізичної культури. Предмет «Фізична культура» є одним із небагатьох шкільних предметів, які викладаються учням упродовж усього періоду їхнього навчання в школі, що підтверджує значну роль і провідне місце фізичної культури у формуванні всебічно розвиненої особистості, укріпленні та збереженні її здоров’я. У такому сенсі проблема покращення якості професійної підготовки вчителів фізичного виховання набуває сьогодні особливої актуальності. Для того, щоб учитель фізичної культури став майстром у розв’язанні педагогічних завдань, йому необхідно цілеспрямовано розвивати свої загально педагогічні й спеціальні (з урахуванням специфіки своєї професії) здібності, включаючи і рухові. Звичайно, важливе місце в контролі за якістю надання освітніх послуг вчителями фізичної культури посідає тестування їх рухової підготовленості, як одного з основоположних маркерів професійної компетентності та придатності вчителя. Проблемам становлення професійної підготовки вчителів фізичної культури в Україні присвячено цілу низку наукових праць за редакцією О. Буценко, В. Бляха, В. Горіневського, М. Семашка, М. Філя, М. Подвойского, В. Ястржибського, І. Нейфаха. Також це питання у своїх дослідженнях розглядали І. Боберський, О. Суховерська, С. Гайдучок, А. Волошин, Ф. Мороз, П. Франко, І. Ющишин. Історичним аспектам підготовки вчителів фізичної культури присвятили свої роботи наші сучасники О. Півень, Р. Проць, Л. Сущенко, О. Вацеба, М. Крук, М. Кухта. Об’єктом курсової роботи є рухова підготовленість вчителів з фізичного виховання. Предметом роботи є особливості та процес тестування рухової підготовленості вчителів з фізичного виховання загальноосвітніх шкіл. Мета курсової роботи – визначити тенденції рухової підготовленості вчителів з фізичного виховання в Україні. Згідно заданої мети необхідно вирішити такі завдання:  сформулювати значення рухової підготовленості вчителя фізичного виховання на основі аналізу фахової літератури;  викласти сучасні вимоги до показників рухової підготовленості;  навести завдання дослідження;  зазначити методи дослідження;  викласти організацію дослідження;  проаналізувати результати дослідження рухової підготовленості. Методи дослідження. Для розв’язання поставлених завдань та мети використані загальнонаукові методи теоретичного рівня (аналіз, порівняння) та емпіричні методи дослідження: спостереження, бесіда, тестування. Результати дослідження можуть використовуватись у практиці роботи педагогам для здійснення особистісно-орієнтованого підходу у навчанні. Курсова робота складається з 30 сторінок друкованого тексту, вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел і одного додатку. Також робота включає 5 таблиць. У списку використаних джерел 21 найменування.