0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Вплив рухової активності на показники фізичного розвитку дітей молодшого шкільного віку (ID:1217125)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 45
Рік виконання: 2023
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………………………… РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ………………… 1.1 Закономірності фізичного та фізіологічного розвитку організму дітей молодшого шкільного віку……………………………………………………… 1.2 Особливості стану здоров’я дітей молодшого шкільного віку………….. 1.3 Вплив рухової активності на організм дитини……………………………. Висновок до розділу 1…………………………………………………………... РОЗДІЛ 2. ЗАВДАННЯ, МЕТОДИ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ТА АНАЛІЗ ДОСЛІДЖЕННЯ ФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ ТА РУХОВОЇ АКТИВНОСТІ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ………………………………….. 2.1 Завдання та методи дослідження…………………………………………… 2.2 Організація дослідження……………………………………………………. 2.3 Аналіз результатів дослідження……………………………………………. Висновок до розділ 2……………………………………………………………. РОЗДІЛ 3. МЕТОДИКА РОЗВИТКУ ТА ВДОСКОНАЛЕННЯ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ………………………………………... 3.1 Особливості організації фізичного виховання молодших школярів…….. 3.2 Методика розвитку і вдосконалення сили…………………………………. Висновок до розділу 3…………………………………………………………... ВИСНОВКИ……………………………………………………………………... СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми. На сучасному етапі розвитку країни питання здоров'я молоді посіли важливе місце серед багатьох проблем, з якими стикається наше суспільство. З кожним роком спостерігається погіршення фізичного стану населення України, особливо дітей. Як відомо, в умовах сучасного суспільного розвитку значно підвищується роль спорту для дітей, метою якого є вирішення завдань підвищення здорового та гармонійного розвитку підростаючого покоління. Молодший шкільний етап є найбільш відповідальним періодом у формуванні фізичної підготовленості дітей. У цьому віці закладаються основи спортивної культури, успішно опановуються нові, невідомі раніше вправи і рухи, фізичні знання, зміцнюється здоров'я, розвивається фізична підготовленість для ефективної участі в усіх видах спортивної діяльності. Тому не випадково в працях багатьох авторів розглядалися різні аспекти проблеми підвищення ефективності фізичного виховання дітей і підлітків. Удосконаленню системи фізичного виховання школярів присвятили свої дослідження Л.В. Волков, О.Д. Дубогай, Т.Ю. Круцевич, О.С. Куц, диференційованому фізичному вихованню – Т.В. Гнітецька, Н.В. Москаленко, В.В. Веселова, самостійним заняттям учнів молодших класів – С.М. Козацька. Вчені показали, що фізична активність у першокласників і другокласників скорочена вдвічі порівняно з дошкільнятами, тоді як старшокласники проводять 75 відсотків свого активного часу в сидячому положенні. Більшість дітей займаються спортом нижче вікової норми. Рухова активність протягом дня може бути доповнена фізкультурними годинами, рухливими перервами, виконанням домашніх завдань з фізкультури. Проте цих форм роботи недостатньо для забезпечення необхідного обсягу рухової активності учнів початкової школи. Незважаючи на те, що в науково-методичній літературі є достатньо даних з питань покращення фізичної підготовленості учнів початкових класів, ефективний вибір методик, адекватний підбір засобів для розвитку фізичних якостей та раціональна організація навчального процесу учнів 1 - 4 класів в умовах двох (а подекуди трьох) уроків фізичної культури на тиждень ще мало вивчені і потребують подальшого наукового обґрунтування. Вирішення цієї проблеми дозволить не тільки покращити процес фізичного виховання дітей 6-10 років, але й забезпечить їх ефективнішу фізичну підготовку. Усе це зумовлює актуальність і доцільність наукового дослідження щодо подальшого вдосконалення спортивної діяльності молодших школярів. Об’єктом дослідження є процес фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку. Предметом дослідження є обсяг рухової активності та характеристики фізичної підготовленості молодших школярів. Мета дослідження – аналіз рухової активності молодших школярів та показників їх фізичного розвитку. В ході дослідження вирішуються наступні завдання: 1. Дослідити проблему зниження рухової активності учнів початкової школи; 2. Дослідити вплив рухової активності на організм дитини; 3. Проаналізувати особливості організації фізичного виховання молодших школярів; 4. Визначити рівень фізичного розвитку та рухову активність дітей молодшого шкільного віку; 5. Розглянути методику розвитку і вдосконалення сили та рухової активності молодших школярів. Наукова новизна:  виявлено вплив рухової активності на підвищення фізичної підготовленості дітей молодшого шкільного віку;  визначено взаємозалежність між показниками фізичного стану дітей 6 - 10 років та їх функціональними можливостями;  зроблено порівняльний аналіз результатів фізичної підготовленості учнів відповідно до вимог нормативів системи оцінювання фізичної підготовленості. Практичне значення - розроблені практичні рекомендації для вдосконалення розвитку фізичних якостей молодших школярів впроваджено у навчально-виховний процес НАЗВА ШКОЛИ Структура курсової роботи. Курсова робота складається зі вступу, трьох розділів та підрозділів до кожного розділу, висновків та списку використаних джерел, що нараховують 22 пункти. Обсяг основної частини курсової роботи становить 40 сторінок.